خدمات اختصاصی ورایزون برای آتش نشانان

0
439
خدمات اختصاصی ورایزون برای آتش نشانان

خدمات اختصاصی ورایزون برای آتش نشانانکالاسودا – شرکت ورایزون در آگهی تبلیغاتی خود از ارائه اینترنت وایرلس اختصاصی برای آتش نشان ها خبر داده است.

ویدئوی تبلیغاتی اخیر ورایزون نشان می دهد که این شرکت چگونه قرار است برای ادارات آتش نشانی محلی اینترنت پر سرعت تامین کند. صحبت از اهمیت داشتن یک حامل اینترنت خصوصا در مشاغلی حساس مانند آتش نشانی است. کاپیتان مارتین مولن در این باره می گوید: مهم نیست که تا چه اندازه در این قضیه آموزش دبده ایم، مهم این است که در یک فاجعه یا حادثه آخرین چیزی که از دست می دهید، نحوه ارتباط با آتش نشان ها و افراد حادثه دیده است. بدون ارتباط درست این افراد صدمه می بینند.

مسیریابی ویژه برای خودروها

ورایزون اکنون ناجی حوادث و بانی خیر شده تا ارتباطی پر سرعت و بدون وقفه و قطعی را برای آتش نشانان فراهم کند. اولین دستگاهی که در هنگام وقوع یک حادثه از جانب آتش نشان ها مورد استفاده قرار می گیرد، خودروی آتش نشانی است. اکنون با کمک اینترنت پر سرعت ورایزون، این خودروها قرار است به مسیریابی ویژه، سازماندهی و اولویت دادن مسیرهای منابع مختلف از سراسر کشور و شهر به محل وقوع حادثه مجهز شوند. اداره های آتش نشانی داده ها را با سرعت بالایی می توانند مخابره کنند و میزان این سرعت از 30 کیلوبایت بر ثانیه به 50 کیلوبایت بر ثانیه رسیده است.

در این آگهی تبلیغاتی می بینیم که نیکی پالمر، مدیر کل ورایزون در این باره می گوید: «هنگامی که فاجعه ای رخ می دهد، سرویس ارتباطی شما می تواند نجات بخش زندگی تان باشد». مگر حادثه آنقدر شدید باشد که منجر به قطع تمام سرویس های ارتباطی فرد حادثه دیده با آتش نشانی شود. در ماه آگوست ورایزون اعلام کرد که به زودی برنامه جدیدی را  برای این منظور در اختیار کاربران قرار خواهد داد که شامل اطلاعات نامحدود، عدم نشت اطلاعات و دسترسی به اولویت هاست. ما هنوز منتظر معرفی این طرح جدید در کنار معرفی نسل پنجم اینترنت هستیم.

آخرین خبرها از ورایزون اینکه اولین بار شبکه 4G LTE خود را حدود یک دهه پیش ارائه کرده بود و حالا با گسترش برنامه ‌های 5G خود، امیدوار است که به نخستین  کمپانی جهان در زمنیه ارائه نسل بعدی ارتباطات  تبدیل شود. طبق پیش بینی ها احتمالا در سال 2019 شاهد راه اندازی شبکه5G  ورایزون برای گوشی های موبایل خواهیم بود. باید دید این گام های مثبت ورایزون در سال آینده تا چه حد بر فروش این برند اثرگذار خواهد بود.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها