بازار 154 میلیارد دلاری محصولات رباتیک تا 2025

0
15
Business communication network concept. Software as a service. Digital transformation.

طبق شرایط انتظار داریم ارزش بازار جهانی رباتیک با نرخ (CAGR) رشد ترکیبی سالانه 16.4 درصد از 59.65 میلیارد دلار در سال 2020 به 69.41 میلیارد دلار در سال 2021 برسد. این رشد به دلیل افزایش تقاضای ربات‌ها در صنایع خدماتی است. پیش بینی می‌شود بازار در سال 2025 با رشد CAGR 22.1٪ به 154.52 میلیارد دلار برسد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از finance.yahoo، برترین بازارهای موجود در صنعت رباتیک شامل فروش ربات‌های برتر سازمان‌ها، معامله گران انفرادی و معامله گرهای مشارکتی است که ربات‌های صنعتی و خدماتی را تولید می‌کنند که این ربات‌ها دیجیتالی، با قابلیت برنامه نویسی، قادر به حرکت در بیش از سه بعد هستند.

انواع اصلی رباتیک شامل ربات‌های صنعتی برتر و ربات‌های برتر خدماتی است.

ربات‌های صنعتی برتر در صنایع تولیدی و تجاری استفاده می‌شوند، در حالی که ربات‌های برتر خدمات برای رهایی انسان از کارهای تکراری مانند نظافت منزل و.. مفید هستند.

این ربات‌ها به طور گسترده در بخش‌های مختلفی مانند خودرو، برق، شیمیایی، غذا و نوشیدنی‌ها و سایر موارد استفاده می‌شوند.

آسیا و اقیانوسیه بزرگترین منطقه در بازار رباتیک برتر در سال 2020 است.

مناطق تحت پوشش شامل آسیا-اقیانوسیه، اروپای غربی، اروپای شرقی، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، خاورمیانه و آفریقا می‌باشد.

هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و سایر فناوری‌های در حال ظهور در ربات‌ها به کار گرفته می‌شود تا کارها را آسان‌تر کند. به عنوان مثال، در ژانویه 2020، Omron، یک شرکت الکترونیکی در ژاپن، Omron i4 را عرضه کرد که دارای یک سیستم هوش مصنوعی داخلی است.

پیش بینی می‌شود افزایش استفاده از ربات‌ها در بخش لجستیک باعث رشد بازار رباتیک شود.

طبق اعلام فدراسیون بین المللی رباتیک، انتظار می‌رود 485000 واحد ربات لجستیک بین سالهای 2019 تا 2021 فروخته شود و این باعث پیشرفت بازار برتر رباتیک خواهد شد.

استرالیا، برزیل، چین، فرانسه، آلمان، هند، اندونزی، ژاپن، روسیه، کره جنوبی، بریتانیا و ایالات متحده کشورهایی هستند که در لیست این گزارش قرار دارند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها