بازگشت قهرمانانه لکسار به دنیای حافظه فلش

0
353

کالاسودا_دوست قدیمی خوش آمدی!به نظر می رسد که لکسار دوباره به دنیای تکنولوژی بازگشته است و می خواهد کارهای بزرگی در این زمینه انجام دهد.

در سال ۲۰۱۷ این شرکت قدیمی بخش خرده فروشی خود را به طور کامل تعطیل کرد اما خبری هفته گذشته منتشر شد که این شرکت می خواهد باز هم به دنیای کسب و کار بازگردد و کار خود را در زمینه حافظه فلش دنبال کند.همچنین این شرکت قصد دارد تا از حافظه های فلش خود در پاییز رونمایی کند.

مدیرعامل لکسار آقای هوبو سای در بیانیه ای اعلام کرد : «ما خیلی هیجان زده هستیم که می خواهیم دوباره محصولات خود را به مشتریان در سرتاسر جهان معرفی کنیم.لکسار شرکت پویایی است که روی بخش تحقیقات و توسعه خود سرمایه گذاری کلانی کرده است و به خوبی از نیاز کاربران خود باخبر است.ما مطمئن هستیم که می توانیم در این راه موفق شویم و محصولات خوبی را به بازار معرفی کنیم.»

این اولین خبری بود که از این شرکت بزرگ شنیدیم اما قطعا روزهای آینده خبرهای بیشتری در مورد محصولات این شرکت خواهیم شنید.هنوز خبر تازه ای از فعالیت ها و محصولات تازه این شرکت منتشر نشده است ولی قطعا در محصولات آنها شاهد مموری کارت ، درگاه فلش مموری ، هاردهای SSD و USB فلش های خاص خواهیم بود.

توضیحات در مورد فلش مموری

حافظهٔ فلش یا فلش مموری حافظه ی غیر فرّار ذخیره‌سازی رایانه‌ای است که می‌توان آن را به صورت الکتریکی پاک و دوباره برنامه‌ریزی کرد. این فناوری عمدتاً در کارت‌های حافظه و یواس‌بی استفاده می‌شود و برای ذخیره‌سازی عمومی و انتقال داده‌ها بین رایانه‌ها و دیگر محصولات دیجیتال به کار می‌رود.

دو نوع حافظه ی فلش وجود دارد که بر حسب منطق‌های NAND , NOR نام‌گذاری شده‌اند سلول‌های مستقل حافظه ی فلش مشخصات درونی مشابهی با دروازه ی مربوطه را نشان می‌دهند. در حالی که EPROMها باید قبل از نوشته شدن به‌طور کامل پاک شوند، فلش‌های نوع NANDمی‌توانند هم‌زمان در بلوک‌هایی که معمولاً از کّل دستگاه کوچکترند خوانده و نوشته شوند. فلش‌های NOR به یک کلمه ی ماشینی تنها (بایت) اجازه می‌دهند بر روی یک محل پاک شده بدون وابستگی نوشته یا خواند شوند. نوع NAND به صورت عمده در کارت‌های حفظ فلش‌های یواس‌بی و درایوهای حالت جامد و محصولات مشابه برای ذخیره معمولی و انتقال داده استفاده می‌شود.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها در میان بگذارید.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها