گوگل از افزونه ای جدید برای نسخه پیام کوتاه اندروید رونمایی کرد

0
492

کالاسودا_قرار است نسخه بعدی پیام و اس ام اس اندروید  به روز رسانی شود  و مهم تر از همه، به زودی  حالت تیره به این برنامه اضافه شده می شود.
 
رابط کاربری داخلی این برنامه تغییر کرده است و به جای پس زمینه خاکستری طراحی سفید و حالت تیره اضافه خواهد شد.این به روز رسانی دقیقا امروز به بازار عرضه خواهد شد.
این حالت تیره می تواند بخشی از به روز رسانی های بزرگ این برنامه باشد که تا به حال به بازار عرضه شده است زیرا تغییرات بسیاری در زمینه فونت ها و شکل ظاهری این برنامه اتفاق افتاده است.
مشکلی که بعد از این به روز رسانی اتفاق افتاد این است که دیگر شما نمی توانید رنگی خاص برای هر کاربر تعیین کنید. مدتی است که گوگل روی این افزونه کار می کند و احتمالا جزو  افزونه های پر مخاطب این سیستم عامل باشد.تمام برنامه های اندروید به تازگی تصمیم گرفته اند که ظاهری زیباتر ، شکیل تر و جذاب تری برای کاربران خود داشته باشند.
در ادامه تعدادی  از مشکلات معمول این برنامه را به شما معرفی خواهیم کرد :
مشکل با پیامک
_دستگاهم فضای کافی ندارد
اگر اعلانی مبنی بر اینکه فضای بیشتری در دستگاهتان وجود ندارد دریافت کردید،  پیامی ارسال یا دریافت نمی‌کند، این نکته‌ها را برای خالی کردن فضا امتحان کنید.
_پیام‌های نوشتاری ناخوانایی دریافت می‌کنم
اگر از تلفنی با پست صوتی دیداری به تلفن دیگری جابه‌جا شده‌اید که این قابلیت را ندارد و از طرف شرکت مخابراتی دستگاه همراهتان پیام نوشتاری ناخوانایی دریافت می‌کنید، اعلان‌های پست صوتی‌تان را عیب‌یابی کنید
_از iPhone به تلفن اندروید  جابه‌جا شده‌ام
اگر از iPhone به تلفن اندروید جابه‌جا شده‌اید، حتما «آی مسیج»  را خاموش کنید.
توضیحات در مورد شرکت گوگل
نام گوگل بر گرفته شده از واژه ی گوگول  که به معنی «یک عدد یک و صد صفر جلوی آن» است که نوعی شعار و در واقع مقصود موضوع است. بدین معنی که گوگل قصد دارد تا سرویس‌ها، اهداف و اطلاع‌رسانی و اطلاعات خود را تا آن مقدار در وب در جهان گسترش دهد.گوگل به‌طور تخمینی دارای بیش از یک میلیون سرور در سراسر جهان است، و روزانه بر روی بیش از یک میلیارد درخواست جستجو، و حدود ۲۴ پتابایت داده تولید شده توسط کاربران پردازش انجام می‌دهد. پ
نتیجه رشد سریع گوگل از بدو ثبت شدن شرکت، زنجیره‌ای از محصولات، خرید و شراکت با شرکت‌های دیگر بود. این شرکت محصولات اینترنتی سودمندی مانند سرویس ایمیل جی‌میل و شبکه‌های اجتماعی گوگل+ را به کاربران خود پیشنهاد می‌دهد. محصولات گوگل به ابزارهای رومیزی نیز توسعه پیدا کرد، با برنامه‌هایی مانند مرورگر وب گوگل کروم، سازماندهی و ویرایشگر تصاویر پیکاسا و پیام‌رسان فوری گوگل تاک. گوگل سازنده پرکاربرترین سیستم‌عامل موبایل جهان، اندروید و سیستم‌عامل گوگل کروم نیز هست.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها