بازی‌های برتر 2021 برای پلی استیشن 5

0
679

پلی استیشن 5 در نوامبر 2020 عرضه شد، اما دسترسی و خرید آن به دلیل کمبود تراشه اندکی سخت است. اما اگر شما آنقدر خوشانس هستید که یک PS5 دارید؛ می‌توانید در این لیست با بهترین بازی‌های 2021 برای پلی استیشن 5 آشنا شوید.

بازی‌های 2021 پلی استیشن 5

بازی DEATHLOOP

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، این یک بازی تیراندازی اول شخص که توسط Arkane of Dishonored و Prey ساخته شده است. در این بازی می‌توانید از محرک‌های تطبیقی ​​و لمسی کنترلر DualSense بهره ببرید تا تجربه‌ی لذت بخش تری داشته باشید.

این بازی 60 دلار قیمت دارد؛ اما به تازگی قیمت آن به 40 دلار رسیده است.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition

اگر به‌دنبال بازی‌ای هستید که تجربه‌ی عالی و هیجان انگیزی در PS5 داشته باشد؛ بدون شک نسخه نهایی Miles Morales را بخرید. این بسته در ابتدا با قیمت 70 دلار عرضه شد، اما اخیراً قیمت آن را به 50 دلار کاهش داده است.

بازی Returnal

Returnal یک بازی اکشن تیراندازی سوم شخص است که بسیار سخت و در عین حال ارزشمند است. در این بازی به عکس العمل سریع و استفاده از مهارت‌ها و آیتم‌های خاص نیاز دارید.

این بازی با قیمت 70 دلار عرضه شد، اما می‌توانید آن را با قیمت حدود 50 دلار پیدا کنید.

بازی RATCHET & CLANK: RIFT APART

آخرین نسخه‌ی بازی ماجراجویی Ratchet & Clank Insomniac Games به طور خاص برای PS5 ساخته شده است. برخلاف بسیاری از بازی‌های موجود در این لیست، Rift Apart یک بازی قوی برای افراد در هر رده‌ی سنی است و بسیار سرگرم‌کننده است.

این بازی 70 دلار قیمت دارد، اما با قیمتی کمتر از 50 دلار نیز می‌توانید آن را تهیه کنید.

بازی FFVII REMAKE INTERGRADE

بازی Final Fantasy VII توسط Square Enix با به‌روزرسانی Intergrade که شامل فوکوس بر شخصیت Yuffie است روی PS5 ارائه شده است. این بازی اخیراً با کاهش شدید قیمت روبرو شده و حدود 40 دلار قیمت دارد.

بازی GHOST OF TSUSHIMA: DIRECTOR’S CUT

Ghost of Tsushima: Director’s Cut که در ابتدا برای PS4 منتشر شد، اکنون برای PS5 در دسترس بوده و با توجه به پشتیبانی از ویژگی‌های لمسی و حسی DualSense و تریگرهای تطبیقی ​​و همچنین بهره‌برداری کامل از گرافیک اضافی آن، تجربه لذت بخش تری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

Ghost of Tsushima یک بازی مبارزه با شمشیر جهان باز و سوم شخص است که در آن قهرمان داستان تلاش می‌کند تا از حمله به ژاپن جلوگیری کند.

بازی ASTRO’S PLAYROOM

Astro’s Playroom ساده‌ترین بازیی است که برای PS5 پیشنهاد می‌کنیم. این بازی به صورت رایگان در کنسول در دسترس است. این بازی شبیه به یک بازی ماجراجویی ماریو سه بعدی است که شما را وادار می‌کند به صورت هوشمندانه بدوید و در راه امتیاز به دست بیاورید.

بازی Demon’s Souls

استودیو پلی استیشن سونی بازسازی کاملی از بازی Demon’s Souls از FromSoftware را عرضه کرده که در ابتدا برای PS3 در دسترس بود. شما می‌توانید این بازی را در PS5 اجرا کنید.

این بازی با قیمت 70 دلار عرضه شد، اما در فروش اخیر قیمت آن به حدود 50 دلار کاهش یافته است.

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها