بازی های رایگان ماه سپتامبر کاربران را شگفت زده می کند

0
498

کالاسودا- بازی های رایگان ماه سپتامبر برای کنسول های بازی ایکس باکس و پلی استیشن مشخص شد. مطابق رویه همه ساله اعضای پلی استیشن پلاس و کاربران طلایی ایکس باکس در اواخر هر ماه بازی های رایگان ماه آینده را مشخص کردند. این بازی ها به نظر می رسد بتواند تا مدتی کاربران و علاقه مندان بازی های ویدیویی را سرگرم کند.

بازی های رایگان کنسول بازی پلی استیشن کدام عناوین است؟

ماه گذشته کمپانی سونی بازی های بسیار مهیجی را در اختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرار داد، ماه گذشته حضور بازی های Dead by Daylight و Mafia III توقع کاربران را بسیار بالا برده و در ماه جاری نیز منتشر بازی های بسیار زیبایی هستیم. در ماه جاری کاربران پلی استیشن پلاس از اول ماه جاری می توانند به بازی های God of War III Remastere و Destiny 2  دسترسی داشته باشند. بازی فوق العاده زیبای Destiny 2  در سال گذشته یکی از برترین عناوین بازی های ویدئویی لقب گرفت و توانست رکورد فروش نسخه قبلی خود را بهبود بخشد. و نسخه باز سازی شده خدای جنگ هم نیاز به توضیح ندهد و بسیاری از کاربران و علاقه مندان کنسول بازی پلی استیشن بازی خدای جنگ را یکی از موارد انتخاب کنسول خود می دانند.

علاوه بر دو بازی مذکور، بازی‌های Here They Lie و Playlink نیز از دیگر عناوینی هستند که در ماه سپتامبر برای دارندگان اشتراک پلاس رایگان هستند.

بازی های رایگان کنسول بازی ایکس باکس وان کدام عناوین است؟

کمپانی مایکروسافت مطابق انتظار کاربران عمل کرد و در ماه سپتامبر طبق معمول کاربران ایکس ‌باکس وان چهار عنوان بازی و کاربران ۳۶۰ نیز دو عنوان بازی را دریافت می کنند.این کمپانی در ماه های اخیر بازی های بسیار جالبی را به صورت رایگان اعلام کرده است.

عنوان بازی Prison Architect در تمام مدت ماه سپتامبر برای ایکس باکس وان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، همچنین بازی Livelock از ۲۵ شهریور تا ۲۳ مهر قابل بازی است.

بر طبق ادعای کمپانی مایکروسافت دو بازی به صورت مشترک در اختیار کاربران کنسول بازی ایکس باکس وان و 360 قرار میگیرد و علاقه مندان این کنسول بازی می توانند بازی های Lego Star Wars 3: The Clone Wars و Sega Vintage Collection: Monster World را در ماه جاری تجربه کنند. بازی Lego Star Wars 3: The Clone Wars از تاریخ 10 تا 24 شهریور قابل دریافت است و همچنین علاقه مندان بازی Sega Vintage Collection: Monster World می توانند تا 8 مهر از این عنوان بسیار زیبا لذت ببرند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها