بازی Apex Legends کاربران متقلب را از بازی حذف می کند!

0
493
بازی Apex Legends کاربران متقلب را از بازی حذف می کند!

به تازگی خبرهای جالبی در مورد بازی Apex Legends منتشر شده که نشان می دهد این بازی کابران متقلب را در اقدامی جالب توجه از این بازی به طور کامل حذف می کند. این از اقدامات جدید این بازی نوظهور است.

حذف متقلبان از بازی Apex Legends

بازی Apex Legends یک از بازی های به سبک Battle Royale و تیر اندازی بوده که رقبای سرسخت Fortnite محسوب می شود. این بازی حدودا دو هفته پیش به بازار عرضه شد اما توسعه دهندگان این بازی اعلام کرده اند که تا به الان حدود 16 هزار متقلب از بازی حذف شده است. این موضوع را شرکت تولید کننده این بازی یعنی Respawn اعلام کرده است که می تواند در نوع خود جالب توجه باشد. نکته جالب توجه این است که از حرکات و تقلب های این کاربران عکس گرفته شده و در گروه های مخصوص این بازی منتشر می شود.

تصمیم گیری در مورد عواقب کار متقلبان

در صورتی که کاربر متقلب نتواند رفع اتهام خود را اثبات کند بازی به صورت کامل وی را حذف می کند و دیگر نمی تواند با ID خود وارد شود. این موضوع از سخت گیری های خاص این شرکت نشات می گیرد و تصمیم دارد فضای بازی خود را به بهترین شکل ممکن برای کاربران خود آماده سازی کند. این شرکت همچنین از کاربران خود درخواست کرده است تا این کار هیچ وقت انجام ندهند زیرا تمام فعالیت های مثبت آنها در بازی تحت شعاع قرار گرفته و امکان حذف آنها از بازی نیز وجود دارد.حذف متقلبان از بازی Apex Legends

کاربران متقلب این بازی

یکی از کاربرانی در این بازی تقلب کرده است Mengiez نام دارد که توسط توسعه دهنده های بازی شناسایی شده است. این کاربر با استفاده از تقلب دید از دیوار تمام حریفان خود از بین دیوارها مشاهده می کرده و بهترین امتیازات را نیز کسب کرده است. همین موضوع باعث شک توسعه دهنده های بازی می شود.

یک کاربر دیگر از تلقب تیرهای دنبال کننده استفاده می کرده است و زمانی که تیر اندازی توسط کاربر صورت می گرفته ، تیر مورد نظر به دنبال حریف می رفته تا به آن اثابت کند. ویدئوی این تقلب را در گروه های مخصوص این بازی خواهید دید.

عاقبت متقلبان در بازی Apex Legends

نتیجه کار این دو کاربر تا به الان مشخص شده و آنها به طور کامل از این بازی منع شده اند. باید دید که سخت گیری این بازی تا چه زمان ادامه دار خواهد بود زیرا به هر حال بازی هایی بوده اند که میزان دقت خود را طی زمان کاهش داده اند. البته اگر کاربران به صورت کامل طبیعی و بر اساس قوائد بازی کار خود را پیش ببرند ، هیچوقت با واکنش توسعه دهنده های این بازی مواجه نخواهند شد ولی به هر حال همیشه کاربرانی هستند که تمایل دارند ره صد ساله را یک شبه بروند.

نظر شما در مورد اتفاقات اخیر بازی Apex Legends چیست؟ آیا شما تا به حال این بازی را انجام داده اید؟

منتظر نظرات شما در مورد اتفاقات اخیر بازی Apex Legends در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها