بازی Call of Duty League باتیم 4 نفره

0
153
MINNEAPOLIS, MINNESOTA - JANUARY 25: (L-R) Indervir "iLLeY" Dhaliwal, Ian "C6" Porter and Cuyler "Huke" Garland of the Dallas Empire compete against the Atlanta FaZe during day two of the Call of Duty League launch weekend at The Armory on January 25, 2020 in Minneapolis, Minnesota. (Photo by Hannah Foslien/Getty Images)

فصل 2020 بازی (Call of Duty League (CDL  آخر هفته به پایان رسید و Dallas Empire عنوان قهرمانی و 1.5 میلیون دلار جایزه را به دست آورده است. اما یکی از اعضای این تیم قهرمانی ممکن است سال آینده غایب باشد و این لیگ از تیم‌های 5 نفره به قالب کلاسیک 4 نفره تغییر حالت دهد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، این تغییر به این معنی است که تیم‌ها باید یکی از بازیکنان خود را نیمکت نشین کرده و یا کنار بگذارند.

Call of Duty قبل از لیگ جهانی 2018-2019 سالهای متمادی به صورت تیم‌های چهار نفره بود. یوهانا فاریس، کمیسر CDL، در این بیانیه اعلام کرد که این حرکت “بازگشت به ریشه‌های اصلی بازی” است.

این لیگ برنامه‌های بیشتری از جمله جزئیات نقشه‌ها، تم‌ها و برنامه های جدید برای سال 2021 در دسترس قرار می‌دهد. همچنین تغییراتی از Modern Warfare به Call of Duty: Black Ops Cold War به وجود خواهد آمد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها