بالاخره میزان ریزش کاربران اسنپ چت متوقف شد!

0
278
بالاخره میزان ریزش کاربران اسنپ چت متوقف شد!

به تازگی خبرهای جالب توجه ای در مورد شرکت اسنپ چت به گوش می رسد که نشان می دهد بالاخره میزان ریزش کاربران این شبکه اجتماعی محبوب متوقف شده است.

توقف ریزش کاربران اسنپ چت

پس از 6 ماه ریزش کاربر ، ریزش کاربران شبکه اجتماعی اسنپ چت به نظر می رسد که متوقف شده است. این کمپانی اعلام کرده است که میزان کاربران فعال این شبکه اجتماعی به تعداد سه ماهه قبل خود یعنی 186 میلیون کاربر رسیده است. با اینکه این میزان از تعداد 191 میلیون کاربر آن کمتر است ولی به نظر می رسد که به یک ثبات مناسبی رسیده است. این موضوع می تواند نشانه مثبتی برای این شبکه اجتماعی باشد.

میزان درآمدزایی این شبکه اجتماعی

جدا از ثبات کاربر این شبکه اجتماعی ، این کمپانی رکوردی تازه در زمینه درآمدزایی داشته است و به عدد 390 میلیون دلار رسیده که در مجموع سالیانه بیش از 1.1 میلیارد دلار درآمدزایی داشته است. این کمپانی هنوز به حالت سوددهی نرسیده است ولی مدیرعامل این شرکت یعنی ایوان اشپیگل اعلام کرده است که دیگر خرج اضافی در این برنامه صورت نخواهد گرفت. میزان درآمدزایی این سه ماهه می تواند مرهمی برای شش ماه نااُمید کننده این شرکت باشد.

جدایی مدیران ارشد

اشپیگل خیلی از مدیران ارشد اجرایی خود را در سال 2018 از دست داد که می توانیم از این مدیران به مدیران بخش مالی ، استراتژی ، فروش و بخش سخت افزار اشاره کنیم ولی مدیرعامل اسنپ چت اعلام کرده که به زودی نیروهای با استعدادی به این تیم اضافه خواهد شد. البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که قائم مقام این شرکت هم اواخر سال گذشته از شرکت اسنپ چت جدا شد!توقف ریزش کاربران اسنپ چت

اظهارات مدیرعامل اسنپ چت

آقای اشپیگل در اظهارنظری گفت: « این تغییرات برای سیستم اسنپ چت نیاز بود و خیلی از موقعیت جالب توجه را برای ما نمایان کرد اما این تغییرات همیشه سخت خواهد بود و می دانیم که سال گذشته اصلا سال خوبی برای ما نبود. ما تمرکز خود را روی بخش مدیریتی گذاشته ایم و قصد داریم با قدرت هرچه بیشتر به عرصه رقابت برگردیم و به تازگی هم یک سری از نیروهای با استعداد را به مجموعه خود اضافه کرده ایم. »

تغییرات برنامه برای جذب کاربران اندروید و iOS

اسنپ چت به دلیل تغییراتی که طراحی برنامه خود ایجاد کرد ، کاربران بسیاری را از دست داد ولی این کمپانی اعلام کرده است که همین تغییرات باعث تا به میزان 30 درصد کاربران بیشتر استوری ها و برنامه های اختصاصی اسنپ چت را مشاهده کنند. این شرکت همچنین اعلام کرده است که میزان کاربران iOS در برنامه اسنپ چت نسبت به سال گذشته رشد محسوسی داشته است اما میزان کاربران اندروید هنوز نقطه ضعف این شرکت محسوب می شود.

آقای اشپیگل همچنین اعلام کرده است که به زودی نسخه جدیدی از برنامه برای سیستم عامل اندروید عرضه می شود که می تواند میزان کاربران را افزایش دهد. این موضوع شاید بتواند دوباره نگاه کاربران را به خود جلب کند و حتی به میزان کاربران اندرویدی این برنامه اضافه کند.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها