باگ اخیر دوربین های گوگل برطرف شد

0
532
باگ اخیر دوربین های گوگل برطرف شد

باگ اخیر دوربین های گوگل برطرف شدکالاسودا_ خبرهای تازه در مورد شرکت گوگل و باگ اخیر دوربین های گوگل منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت مشکل را شناسایی و برطرف کرده است و کاربران دیگر با چنین موضوعی مواجه نخواهند شد.

باگ اخیر دوربین های گوگل

چند روز پیش در مورد موضوعی با شما صحبت کردیم که مشکلاتی برای کاربران اندروید رخ داده بود و طی آن کاربران نمی توانستند با دوربین گوگل عکسی بگیرند و آن را در گالری ثبت کنند. کاربران گوگل و سیستم عامل اندروید به راحتی می توانند مشکلات سیستم عامل را شناسایی کنند و ویژگی های مختلف آن را تشخیص دهند. یکی از مشکلاتی که خیلی جلوه کرده بود و در خیلی از دستگاه های مختلف دیده شد ، عدم ثبت عکس ها پس از عکس برداری توسط دوربین گوگل بود.

واکنش رسمی شرکت گوگل

گوگل بالاخره واکنش رسمی به این موضوع نشان داد و در بیانیه ای اعلام کرد: « ما به زودی یک به روزرسانی در هفته های آینده به بازار عرضه خواهیم کرد که می تواند این مشکل را به طور کامل برطرف کند.»

عدم اعلام منبع باگ دوربین های گوگل

این شرکت هنوز اعلام نکرده است که این مشکل در کدام بخش بوده است اما بر اساس گزارشات کاربران احتمالا این مشکل در بخش HDR بوده است که عکس را پس از پردازش ذخیره نمی کرده است. حالا با این به روزرسانی این مشکل برطرف خواهد شد. اگر ما خبری در مورد منبع این مشکل و روش حال آن منتشر شود آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

باگ اخیر دوربین های گوگل برطرف شد

توضیحاتی در مورد دوربین کلیپس گوگل

شاید بتوان بزرگ‌ترین شگفتی رویداد سخت‌افزاری اخیر کمپانی گوگل را معرفی دوربین کلیپس (Clips) دانست. این محصول یک دوربین مستقل مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌تواند تا سه ساعت ویدیو و عکس ثبت کند و سپس به‌طور خودکار بهترین لحظات ثبت‌شده را برای شما انتخاب کند. در حال حاضر نمی‌توان گفت کلیپس در بازار چه عملکردی از خود نشان خواهد داد؛ اما از نظر فنی این دوربین یک محصول شگفت‌انگیز است. دوربین کلیپس بر خلاف محصولی مثل گوگل هوم – که کاملا بر اتصال به فضای ابری متکی است – خود یک واحد کاملا مستقل محسوب می‌شود. این دوربین از شما عکس می‌گیرد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در مورد این خبر در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها