با بهترین کارت‌های میکرو اس دی در سال 2023 آشنا شوید

0
15

اگر قصد دارید فضای ذخیره سازی کنسول Nintendo Switch، GoPro یا Raspberry Pi را افزایش دهید، به کارت میکرو اس دی نیاز دارید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از  engadget، در این میان کارت‌های میکرو اس دی زیادی در بازار موجود است که برخی سرعت بالاتر و برخی قیمت مناسب‌تر دارند.

اولین چیزی که هنگام خرید کارت میکرو اس دی باید به آن دقت کنید فضای مورد نیاز است.

کارت‌های جدید در ظرفیت‌های مختلف از 32 گیگابایت تا 512 گیگابایت در دسترس هستند؛ اما گزینه‌های 1 یا 2 ترابایت نیز وجود دارد.

علاوه بر این این کارت‌ها بر اساس سرعت خواندن و نوشتن بر حسب مگابایت در ثانیه (MB/s) ارزیابی می‌شوند.

بهترین کارت میکرو اس دی برای همه: سامسونگ پرو پلاس

Pro Plus سامسونگ بهترین کارتی است که تست کردیم. البته باید آخرین مدل را خریداری کنید، که دارای سرعت خواندن متوالی 180 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن متوالی 130 مگابایت بر ثانیه است.

رتبه دوم: Kingston Canvas Go Plus

Canvas Go Plus کینگستون دارای عملکرد خوبی در بخش خواندن/نوشتن تصادفی و خواندن متوالی است، بنابراین جایگزین خوبی برای Pro Plus است.

بهترین کارت میکرو اس دی از نظر ارزش خرید: Samsung Evo Select

Evo Select سریع‌ترین کارت این لیست نیست، به خصوص در بخش سرعت نوشتن، اما اگر به فضای ذخیره سازی بالایی نیاز دارید و پول زیادی نیز ندارید؛ انتخاب خوبی است.

کارت microSD رتبهٔ چهارم: کارت SanDisk microSDXC برای نینتندو سوییچ

کارت microSD نینتندو سوییچ SanDisk عملکردی شبیه با Kingston Canvas Go Plus دارد، بنابراین اگر آن را با قیمت کمتری بخرید؛ ارزشش را دارد.

کارت microSD رتبهٔ پنجم: Lexar Professional 1066x

Lexar Professional 1066x دارای سرعت نوشتن سریع‌تری نسبت به Kingston و SanDisk است، بنابراین گزینهٔ مناسبی برای ضبط ویدیو یا عکس‌های پشت سر هم است.

سایر کارت‌های microSD موجود و با ارزش: کارت‌های microSD SanDisk Extreme و PNY Elite-X

ما  این کارت‌های microSD را تست نکردیم، اما اگر مایل به خرید یک کارت قوی UHS-II هستید که برای ضبط ویدیوهای سنگین مناسب است، Delkin Devices Power  را تست کنید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها