با توسعه فناوری اولد، آیفون 12 به نمایشگر سامسونگ مجهز می‌شود

0
48

کمپانی سامسونگ، در بازار پنل های صفحه نمایش OLED بسیار درخشان عمل کرده است. سال هاست که سامسونگ پنل‌های OLED خود را به اپل می‌دهد. گزارش‌ها حاکی از آن است که اولین نمایشگرهای آیفون 12 ساخت سامسونگ خواهند بود. اکنون خبرهای جدید نشان می‌دهند که این شرکت در حال ارتقاء خطوط تولید پنل OLED خود است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، براساس گزارش‌ها، Samsung Display خط تولید پانل A3 OLED خود را ارتقا داده است.

پس از پایان این ارتقا و بروزرسانی، خط تولید پانل A3 OLED صفحه نمایش OLED را با دو فناوری تولید می‌کند. علاوه بر این، بخشی از ظرفیت تولید به صفحه نمایش OLED اکسید پلی کریستالی (LTPO) با دمای پایین اختصاص می‌یابد.

LTPO یک فناوری صفحه نمایش OLED است که توسط اپل ساخته شده است. این فناوری برای تولید صفحات OLED و صفحه نمایش‌های LCD مناسب است. در حال حاضراین فناوری در ساعتهای هوشمند اپل استفاده می‌شود و آیفون‌های نسل بعدی نیز از این فناوری استفاده می‌کنند.

براساس گزارش‌ها، Samsung Display قصد دارد 75،000 بستر در ماه برای تولید صفحه نمایش OLED با فناوری LTPO سرمایه گذاری کند.

ارتقاء خط تولیدی پانل‌های OLED سامسونگ برای این شرکت بسیار اهمیت دارد. شرکت‌های دیگری مانند BOE و Visionox نیز وجود دارند اما سال‌ها از سامسونگ عقب هستند. با این وجود سامسونگ نمی‌تواند سرعت پیشرفت و توسعه این شرکت‌ها را نادیده بگیرد.

به طور مثال اپل، فناوری‌های کمپانی BOE را برای سری آیفون 12 بررسی کرده و ممکن است بعدها با این شرکت به توافق برسد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها