با گوگل شاپینگ جدید در آخرین لحظه هدیه بخرید

0
244

پرتال خرید جدید گوگل، Google Shopping 100 آنچه دیگران می‌پسندند را به شما نشان خواهد داد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، با میکروسایت جدید Google Shopping می‌توانید از علایق دیگر کاربران در مورد محصولات آگاه شده و محصولات ترند و مرسوم را بشناسید. این ویژگی می‌تواند محصولات ترند را بر اساس میزان جست‌وجو و خرید افراد در موتور جست‌وجو گوگل به شما نشان دهد. در این صورت شما بدون هیچ استرسی می‌توانید در مدت زمان کم هدیه مورد نظر خود را انتخاب کرده و بخرید.

این غول فناوری اعلام کرده که Google Shopping 100 محصولاتی را به شما نشان می‌دهد که در جست‌وجوهای اخیر بسیار مرسوم بوده‌اند. بنابراین اگر در خرید کردن و هدیه دادن تبحر ندارید؛ می‌توانید از این محصولات پیشنهادی ایده خرید بگیرید.

پورتال، محصولات مرسوم را به هشت دسته تقسیم می‌کند: فناوری، وسایل آشپزخانه، اسباب‌بازی‌ها و بازی‌ها، اکسسوری و پوشاک، بازی، ورزش و تناسب اندام، کالاهای خانگی و محصولات مراقبت شخصی. هر دسته‌بندی 10 یا بیشتر مورد را لیست خود جای داده است.

به طور مثال Death Stranding در بین گیمرها محبوبیت زیادی داشته درحالی‌که در لوازم‌خانگی یک جارو برقی با تکنولوژی پیشرفته جزء ترندها بوده است. با کلیک روی هر یک از این لیست‌ها، این محصول در فروشگاه‌های آنلاین مختلفی به نمایش در می‌آید و قیمت‌های ارائه می‌شوند. بنابراین می‌توانید بهترین قیمت را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید. این میکروسایت اکنون در حال فعالیت بوده و آماده خدمت رسانی هستند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها