بخش جستجوی گوگل با تغییرات جذاب به روز رسانی می شود؛اضافه شدن نام و آیکون سایت

0
308
بخش جستجوی گوگل با تغییرات جذاب به روز رسانی می شود؛اضافه شدن نام و آیکون سایت

گوگل تغییرات قابل توجهی را در مورد نحوه نمایش نتایج جستجوی تلفن همراه به وجود می آورد، این بخش می تواند در هنگام جستجوی موضوعی نام وب سایت و همچنین آیکون آن را در بالای صفحه مورد نظر به نمایش بگذارد.

بخش جستجوی گوگل با این تغییرات به نظر می رسد شرایط جذاب ترین را برای کاربران ایجاد کند، از این رو گوگل بخش منابع جستجوی خود را کاهش داده و نام وب سایت را با یک فونت کوچکتر به نمایش می گذارد.

طراحی این بخش در چند روز آینده آغاز می شود و بر اساس ادعای گوگل این موضوع اولین بار در موبایل ایجاد می شود. سخنگوی این شرکت نیز به طور کامل و شفاف بیان کرد که این موضوع شامل جستجوی وب و گوگل اپ می شود.

با طراحی جدید بخش جستجوی گوگل، این بخش از گوشی هوشمند  شبیه به فیدهای خبری می شود و با پست های بسیار زیاد از ناشرین مختلف در مورد یک موضوع خاص رو به رو می شوید. در این بخش تاکید بسیار زیادی روی منبع خبر خواهد بود.

علت اهمیت تغییر در بخش جستجوی گوگل چیست؟

این موضوع از جهاتی اهمیت بسیار بالا دارد و علت این امر را می توان نگرانی های روزافزون در مورد محتوای جعلی دانست و وب سایت ها نیز کنترل کامل روی نام وب سات و همچنین آیکون ایجاد شده در کنار نام خواهند داشت.علت اهمیت تغییر در بخش جستجوی گوگل چیست؟

بر اساس اخبار منتشر شده گوگل بیان می کند که این تغییر طراحی اتفاقی بزرگتر از ایجاد و به دست آردن نتایج جستجوی سودمند تر است و تصاویر بیشتر و همچنین بخش های برجسته از اطلاعات مفید و مورد نیاز بدر صفحه جستجو ظاهر می شود و گوگل بیان می کند که ” طراحی جدید ما را توانمند می کند تا قابلیت های مانند دکمه های کاربردی بیشتر و همچنین پیش نمایش های مفید را به این بخش اضافه کنیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها