بدون این 7 گجت الکترونیکی به سفر نروید

0
1538

مهم نیست به کجا سفر می‌کنید؛ قبل از اینکه از خانه خارج شوید این 7 وسیله‌ی الکتریکی را در کیفتان بگذارید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، تجهیز بودن در حین سفر می‌تواند لذت مسافرت را برای شما دو چندان کند. در این مطلب با 7 وسیله الکتریکی ضروری در حین سفر آشنا می‌شوبد.

پک باتری USB

مهم نیست باتری گوشی‌تان شارژ است یا خیر؛ در سفر وقتی از اینترنت و گوگل مپ استفاده می‌کنید؛ شارژ گوشی به شدت کاهش می‌یابد؛ این پک باتری به راحتی در جیب جا می‌شود و در صورت لزوم می‌تواند گوشی‌تان را شارژ کند. علاوه براین قابلیت شارژ هدفون بی سیم و دوربین عکاسی‌تان را نیز دارد.

به طور مثال پک باتری Ventev Powercell 6010 Plus قابلیت شارژ گوشی‌های آیفون (لایتنینگ) و اندروید (USB-C) را در خود جای داده است.

کابل‌های USB

کابل‌های در اندازه‌های کوچک و بزرگ یافت می‌شوند که یکی دیگر از ملزومات سفر هستند. در حین سفر بهتر است یک عدد کابل یو اس بی اضافه با اندازه بلندتر به همراه داشته باشید.

شارژر سریع چند پورت

با وجود اینکه بیشتر هتل‌ها از این نظر مجهز هستند؛ اما بهتر است همیشه یک شارژر چند پورت به همراه داشته باشید. اگر گوشی شما از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند این شارژرها می‌تواند برای شما مفید باشند.

آداپتورهای پلاگین بین المللی

اکثریت قریب به اتفاق وسایل الکترونیک دارای مبدل ولتاژ نیستند. تقریباً همه آداپتورها به طور خودکار ولتاژ ورودی (یعنی از پریز دیوار) را به هر ولتاژ الکترونیکی موردنیاز در شارژ تبدیل می‌کنند. در این میان آداپتورهای پلاگین Ceptics که یک مجموعه 5 تکه بوده و شامل یک کیسه مسافرتی کوچک نیز است؛ یک انتخاب عالی است.

هدفون‌هایی بدون قابلیت لغو نویز

هدفون‌هایی که نویز و سروصدای محیط را به طور کلی از بین می‌برند برای مسافرت مناسب نیستند. شما بهتر است از هدفون‌هایی استفاده کنید که تنها مقداری از صدای محیطی را کاهش می دهند و شما نسبت به محیط هوشیارتر هستید. این هدفون‌های ارزان‌تر نیز هستند.

تبلت مسافرتی با صفحه کلید

اگر مسافرتتان طولانی است بهتر است یک تبلت سبک و جمع و جور به همراه داشته باشید. آیپد اپل گزینه خوبی است اما ممکن است از نظر نرم افزاری شما را محدود کند. Microsoft Surface Go یک انتخاب خوب است؛ که اندازه کوچکی دارد و سیستم عامل آن ویندوز است. در صورتی که با تبلت کار می‌کنید بهتر است در حین سفر یک صفحه کلید نیز به همراه داشته باشید.

کتاب خوان الکتریکی

این وسیله ممکن است در نگاه اول غیر ضروری به نظر برسد؛ زیرا با استفاده از تبلت و گوشی نیز می‌توان فایل‌های پی‌دی‌اف کتاب‌ها را مطالعه کرد. اما استفاده از این وسایل برای مطالعه کتاب در زیر نور خورشید و یا در تاریکی شب کار سختی است. اما کتاب خوان‌های الکتریکی دارای صفحه نمایش‌هایی هستند که در محیط‌های کم نور و پر نور به راحتی استفاده می‌شوند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها