برترین میان رده هواوی از نظر دوربین کدام گوشی هوشمند است؟

0
1956
برترین میان رده هواوی از نظر دوربین کدام گوشی هوشمند است؟

گوشی هوشمند Nova4e مدتی پیش به صورت رسمی رونمایی شد و به زودی روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند از معدود گوشی های هوشمند با سه لنز دوربین است. این گوشی هوشمند به احتمال زیاد به عنوان برترین میان رده هواوی از نظر دوربین از دید کاربران انتخاب شود. در این بخش قصد داریم به بررسی دوربین این گوشی هوشمند به عنوان برترین میان رده هواوی از نظر دوربین بپردازیم.

گوشی هوشمند Nova4e دارای سه لنز برای دوربین اصلی است . این گوشی هوشمند میان رده که قیمتی در حدود 270 یورو دارد، از لنز اصلی این گوشی هوشمند یک لنز 24 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم 1.8 است. این گوشی هوشمند در کنار لنز 24 مگاپیکسلی از لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض بهره می برد. حضور این لنز 13 میلی متری بدون شک شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند. لنز سوم این گوشی هوشمند نیز لنز مورد علاقه کمپانی هواوی است. این کمپانی چینی علاقه بسیار زیادی به استفاده از لنز 2 مگاپیکسلی برای عکس برداری بوکه دارد و به نظر از این لنز نیز بسیار رضایت دارد، به هر حال حضور این سه لنز در کنار یکدیگر می تواند شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد کند.

این گوشی هوشمند قابلیت فیلم برداری فول اچ دی را برای کاربران ایجاد می کند و حضور لنز 32 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی نیز شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم خواهد کرد. هواوی این روزها تمرکز بسیار زیادی روی گوشی های میان رده خود قرار داده و باید دید تا پایان سال جاری چه شرایطی به دست می آورد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها