برداشتن محدودیت پهنای باند برای دورکاری در آمریکا به خاطر کروناویروس

0
229

ارائه دهنده خدمات اینترنتی AT&T به دلیل شیوع کروناویروس ، محدودیت‌های پهنای باند مانند کلاهک دیتای پهنای باند را برای مشتریان خانگی غیرفعال کرده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، به گزارش مادربورد، AT&T روز پنجشنبه data caps  یا همان کلاهک داده‌های مربوط به مشتریان اینترنت خانگی را به حالت تعلیق در می‌آورد، زیرا با شیوع کروناویروس، تعداد زیادی از کارمندان با سیاست‌های جدید کار در خانه از سوی شرکت‌های آمریکایی، به دورکاری می‌پردازند.

data caps در واقع محدودیت اضافی است که بر انتقال داده‌ها از طریق شبکه اعمال می‌شود. به طور معمول، وقتی مصرف مشتریان از یک حد تعیین شده بالاتر برود باید هزینه اضافی پرداخت کنند. این دیتا کپس ها می‌توانند از 150 گیگابایت تا 1 ترابایت باشند و بالا رفتن از این حد می‌تواند به ازای هر 50 گیگابایت بیش از 10 دلار هزینه داشته باشد.

AT&T می‌گوید که به تغلیق درآورده دیتا کپس ها، برای کمک به سیاست‌های کار از خانه است.

سخنگوی شرکت به مادربورد می‌گوید: “بسیاری از مشتریان اینترنتی AT&T ما از قبل به اینترنت خانگی نامحدود دسترسی دارند و ما از مصرف بیش از حد داده‌های اینترنت چشم پوشی می‌کنیم.”

در اوایل امروز، گروهی از 17 سناتور آمریكا و به دلیل بحران کروناویروس نامه‌ای به مدیران ارشد 8 ارائه دهنده خدمات اینترنتی – از جمله AT&T، Comcast، T-Mobile و Verizon – ارسال كردند و خواستار توقف و تعلیق داده‌های پهن باند و یا هزینه‌های مربوط به آن شدندو

در این ایمیل ذکر شده که به دلیل شیوع کروناویروس و افزایش کار از راه دور، آموزش آنلاین، دورکاری و خدمات پشتیبانی از راه دور از شما خواسته می‌شود که دیتا کپس و هزینه های مربوط به آن را موقتاً متوقف کنید.

گسترش COVID-19، بیماری ناشی از کروناویروس، سبب شده بسیاری از رویدادها در جهان کنسل شوند. لیگ‌های مهم ورزشی، از جمله NBA و NHL، بازی‌های باقی مانده خود را لغو کرده‌اند، در حالی که شهر نیویورک امروز اعلام وضعیت اضطراری کرده و برادوی، بزرگ‌ترین قطب جهانگردی خود را تعطیل کرد. دولت ترامپ دیروز اعلام کرد که ورود اتباع اروپایی به این کشور برای یک ماه آینده ممنوع است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها