بررسی تویوتا GR سوپرا 3.0 مدل 2022

0
401

تویوتا GR سوپرا 3.0 مدل 2022 از نظر طراحی عجیب است؛ یا عاشق آن می‌شوید و یا از آن تنفر دارید؛ کاپوت بسیار بلند، برآمدگی‌های سقف دو حباب‌دار.

به گزارش کالاسودا و به نقل از slashgear، ما فکر می‌کنیمGR86 تویوتا به‌عنوان یک کوپه از نظر کلاسیک زیباتر است، اما نمی‌توان انکار کرد که GR سوپرا نیز زیبایی خاص خودش را دارد.

تویوتا در این خودرو از رنگ‌های زیبایی استفاده کرده است؛ با این حال رنگ «خاکستری توربولانس» که در اینجا می‌بینید در مدل سال ۲۰۲۳ کنار گذاشته شده است.

بهترین رنگی  که اکنون می‌توانید دریافت کنید «CU Later Gray» است که منحصر به گیربکس دستی نسخه محدود GR Supra A91-MT است.

قیمت مدل پایهٔ و گیربکس دستی این خودرو از 52500 دلار شروع می‌شود؛ در حالی که GR Supra 3.0 Premium از 55650 دلار در دسترس است.

تویوتا GR سوپرا 3.0 دستی سرعت 0-60 مایل در ساعت را در 4.2 ثانیه طی می‌کند. استاندارد هشت سرعته اتوماتیک با همان موتور 3.0 لیتری به 3.9 ثانیه می‌رسد.

طراحی داخلی این خودرو نیز زیبا است؛ صفحه نمایش لمسی 8.8 اینچی کمی کوچک به نظر می‌رسد، اما به راحتی می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد، و از ویژگی‌های خوبی از جمله شارژ بی سیم تلفن، اپل کارپلی بی سیم (نه اندروید اتو)، سیستم صوتی JBL با 12 بلندگو، صفحه نمایش هدآپ رنگی و ورود بدون کلید صندلی‌های اسپرت برقی گرم شونده راحت پشتیبانی می‌کند.

شاید تصور کنید که  GR کرولا بهتر و مقرون به صرفه تر از GR Supra است؛  با این حال، چیزی که GR کرولا ندارد، موتور 3.0 لیتری توربوشارژ شش خطی است که از BMW قرض گرفته شده و شایسته تقدیر است.

این موتور جایگزین استاندارد 2.0 لیتری توربو چهار است؛ اما بیش از 100 اسب بخار کمتر از 382 اسب بخار قدرت و 368 پوند فوت گشتاور شش سیلندر دارد.

دیفرانسیل عقب تنها گزینه شماست.

یکی دیگر از قسمت‌های متمایز کننده بین مدل‌های 2.0 و 3.0 لیتری GR سوپرا، اضافه شدن سیستم تعلیق متغیر تطبیقی ​​تویوتا یا AVS است که تنها با مدل 6 خطی ارائه می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها