بررسی خودروی Audi S4 مدل 2020

0
793

خودروی آئودی S4 مدل 2020 به لطف قدرت بیشتر، هندلینگ بهتر و طراحی زیباتر نسبت به مدل استاندارد خود؛ یک سدان اسپرت محبوب، جذاب و کوچک است که بروز رسانی‌های کاربردی را در خود جای داده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، این سدان اسپرت از مواد با کیفیتی ساخته شده و قسمتهای عمده داشبورد و پانلهای درب با چرم پوشانده شده است. این سدان طراحی زیبایی دارد و چراغ‌های ال ای دی در جلو و پشت بدنه، رینگ‌های جدید؛ اگزوزهای دوگانه و پدال‌های استنلس استیل و … زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

این خودرو، یک صفحه لمسی 10.1 اینچی در خود جای داده که در پاسخ به ورودی‌ها، جستجوهای مقصد و محاسبه مسیرهای ناوبری 10 برابر سریعتر است. این سیستم دارای ویژگی‌هایی از قبیل تنظیم صدای صوتی Bang & Olufsen با 19 بلندگو، نقطه اتصال وایفای ، Apple CarPlay و Android Auto است. مسافران از جلو به پورت‌های USB-A و USB-C، یک پد شارژ بی سیم و یک سوکت 12 ولت دسترسی دارند. علاوه بر این در پشت بدنه دو درگاه USB-A و یک پلاگین 12 ولت تعبیه شده است. حتی یک خروجی 12 ولت در صندوق عقب وجود دارد.

این خودرو دارای کروز کنترل تطبیقی ​​، هشدار برخورد به جلو با ترمز اتوماتیک، نظارت بر نقاط کور، کمک برای حفظ حرکت در بین خطوط، یک دوربین 360 درجه و … است.

آئودی S4 مدل 2020 دارای پیشرانه 3 لیتری V6 توربوشارژ با 349 اسب بخار قدرت و 369 پوند فوت گشتاور است که در 4.4 ثانیه صفر تا سرعت 60 مایل بر ساعت را طی می‌کند.

 

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها