بررسی فنی گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 7 Ultimate

0
254

مارکز برانلی در این ویدئو به بررسی فنی گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 7 Ultimate پرداخته است.

به گزارش کالاسودا، به گفته وی گوشی ROG Phone 7 Ultimate بیشتر برای کاربران خاص و علاقه مند به بازی طراحی شده و ضمن اینکه پرچمداران معمولی محسوب می‌شود، اما سخت افزار دیوانه‌کننده‌ای دارد.

به عقیده وی مدل آلتیمیت راگ فون ۷ در صدر گوشی‌های گیمینگ قرار دارد که به اسنپ دراگون ۸ نسل دوم با ۳.۲ گیگاهرتز سرعت، پردازنده گرافیکی Adreno 740، ۱۶ گیگ رم، ۵۱۲ گیگ حافظه، صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی امولد با فرکانس ۱۶۵ هرتز و روشنای ۱۲۰۰ نیت و باتری تقسیم شده ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت با شارژ ۶۵ واتی و دو پورت یو اس بی تایپ سی و جک هدفون، تقریبا همه چیز دارد.

اما به گفته وی دوربین ROG Phone 7 Ultimate در سطح کلاس جهانی نیست،اگرچه همچنان قابل قبول است و گیمرها خیلی با دوربین کاری ندارند.

از نحوه ساخت گوشی ROG Phone 7 Ultimate معلوم است که کمی ضخیم‌تر ساخته شده تا کاربر بتواند طولانی مدت در دست گرفته و با دکمه‌های مخصوص در دو طرف گوشی به راحتی کار کند.

پورت اضافی با لوازم جانبی دیوانه کننده، حسگر اثرانگشت خوب، سیستم خنک کننده جدید با بهبودی ۱۶۸ درصدی در بخش راندمان حراراتی، ماشه‌های سفارشی سازی شده، داشتن وای فای ۷ که هنوز روترش نیامده و سایر قابلیت‌ها گوشی ROG Phone 7 Ultimate را به گفته وی خاص می‌کند.

ویدئو را با هم ببینیم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها