بررسی لپ تاپ ThinkPad X1 Extreme لنوو؛ ترکیبی از کار و سرگرمی

0
768
بررسی لپ تاپ ThinkPad X1 Extreme لنوو؛ ترکیبی از کار و سرگرمی

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی لپ تاپ ThinkPad X1 Extreme بپردازیم که می تواند برای شما دوستان جالب و کاربردی باشد.

لپ تاپ ThinkPad X1 Extreme لنوو

زمانی که ما با این لپ تاپ مواجه شدیم ، یک سوالی که توجه ما را به خود جلب کرد وجود پد قرمز رنگ روی لپ تاپ بود که چرا این بخش قرمز رنگ روی لپ تاپ باقی مانده است؟ ما فکر می کردیم که لنوو فقط لپ تاپ برای مدارس تولید می کند و نمی توانیم آنها را بابت این موضوع سرزنش کنیم. رنگ مشکی کربنی و لایه گرافیتی روی لپ تاپ ، جزئیات جدید ، کیبورد و موس شیک ، همگی باعث می شود تا توجه هر کاربری به آن جلب شود.

لپ تاپی مناسب برای تمام فصول

این لپ تاپ دارای ویژگی های کسب و کاری بسیاری است که از این بین می توانیم به لایه های امنیتی مختلف ( حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره ) ، وجود پورت های USB-A و SD ، کیبورد با کیفیت و باطری با عمر طولانی اشاره کنیم. لپ تاپ های ThinkPad برای کسب و کارها ، دولت ها ، ارتش و کاربران IT طراحی شده و این لپ تاپ می تواند بهترین انتخاب برای آنها باشد. خوشبختانه ، این لپ تاپ مناسب دیگر افراد جامعه نیز است.لپ تاپ ThinkPad X1 Extreme لنوو

نقاط قوت

صفحه نمایش شفاف و جذاب 4K

– کیبورد فوق العاده

– باتری با عمر طولانی بالا

– خشات کارت های SD

نقاط ضعف

– سر و صدا فن لپ تاپ

– اضافی بودن TrackPoint

– تجهیزات گرانیقیمت

– اسپیکرهای ضعیف

جزئیات سخت افزاری

پردازنده Core i7 اینتل

– کارت گرافیک GeForce GTX 1050TI

– رم 32 گیگابایت

– فضای داخلی یک ترابایت

– دو اسپیکر دالبی دو وات

– طراحی کربنی و بدنه گرافیتی

– وزن 1.84 کیلوگرمی

صفحه نمایش روشن و زیبا

لنوو به هر دلیلی می تواند با افتخار در مورد لپ تاپ 15.6 اینچی خود صحبت کند و فخر بفروشد. این صفحه نمایش نورانی و عالی است و کاربر می تواند به راحتی تمام جزئیات را مشاهده کند. عکس ها در این صفحه نمایش دلبری می کنند و می توانیم بگوییم که این صفحه نمایش شباهت بسیاری به صفحه نمایش سامسونگ دارد و کاربر می تواند فیلم های با کیفیت خود را با در این صفحه نمایش ببیند.میزان باتری لپ تاپ ThinkPad X1 Extreme لنوو

میزان باتری لپ تاپ ThinkPad X1 Extreme لنوو

لنوو در تبلیغات خود از میزان باتری 15 ساعت این لپ تاپ صحبت می کند. اما زمانی که بلوتوث خاموش باشد ، میزان روشنایی صفحه به 50 درصد کاهش پیدا کند ، نور پس زمینه کیبورد خاموش و گزینه پردازش با کیفیت ویندوز 10 فعال باشد ، در این صورت میزان باتری این لپ تاپ 10 تا 11 ساعت خواهد بود. این موضوع شامل رفتن به یوتیوب ، فایل های گوگل یا حتی نوشتن مطلبی در ورد نیز باشد.

این لپ تاپ دارای یک سری نقطه ضعف هایی است که می توان این نقاط ضعف را برطرف کرد. از این نقاط ضعف می توانیم به عدم وجود پورت USB-C است و شما نمی توانید گوشی های خود را در حال شارژ سریع شارژ کنید.

در کل این لپ تاپ یکی از دستگاه های بی نظیر موجود در بازار است که هر کاربری که از آن استفاده کند می تواند بهترین لحظات را تجربه کند. البته قیمت این لپ تاپ در بازارهای مختلف متفاوت است و باید دید که کاربران در کشورهای مختلف چه بازخوردی نسبت به این لپ تاپ خواهند داشت.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد این لپ تاپ با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها