بررسی هدفون بی‌سیم ریلمی Buds Q

0
1099

کمپانی ریلمی اولین هدفون TWS خود را با نام Buds Air در پایان سال 2019 معرفی کرد که با توجه به قیمت آن ارزش بالایی داشت؛ اکنون این شرکت در حال رونمایی از یک هدفون بی سیم TWS دیگر به نام Realme Buds Q است.

بررسی Realme Buds Q

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، هدفون بی سیم Buds Q بر خلاف Buds Air، به شکل لوبیایی و لاستیکی و شبیه به طراحی گلکسی بادز سامسونگ است و وزن آن 35.3 گرم است.

ریلمی از درایورهای 10 میلیمتری در این هدفون بی سیم بهره برده و در نتیجه صدای واقع گرایانه‌ای تولید می‌کند.

Buds Q Realme فاقد قابلیت لغو نویز و صدا است؛ اما با توجه به طراحی و مهرو موم محکم گوشواره‌های آن، شما می‌توانید از لغو صدای منفعل این هدفون لذت ببرید.

شما در هر دو گوشی هدفون سنسور لمسی در اختیار دارید که برای ویژگی‌های مختلف مانند – پخش / مکث، آهنگ بعدی، یا حالت بازی استفاده می‌شود.  زمان تأخیر در این حالت تا 119 میلی ثانیه بهبود یافته که یک میلی ثانیه سریع‌تر از Realme Buds Air است.

هدفون Buds Q هیچ نوع شارژ بی سیمی را در خود جای نداده است؛ اما شارژ سریع 30 واتی دارد.

این هدفون با باتری 400 میلی آمپر ساعتی، قابلیت شارژدهی با کیس شارژ تا 20 ساعت را در خود جای داده است و هر گوشی حدود 4.5 ساعت قابلیت پخش به صورت خودکار را دارند.

با توجه به طراحی این هدفون بی سیم، فقدان قابلیت لغو نویز و قابلیت شارژ بی سیم، و با توجه به صدای گیرا، شارژ سریع 30 واتی و اتصال سریع و بی دردسر بعید به نظر می‌رسد در این قیمت، رقیبی برای Buds Q وجود داشته باشد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها