بررسی هدفون بی سیم Honor Earbuds 2 Lite

0
301

در این مقاله به بررسی هدفون بی سیم آنر Honor Earbuds 2 Lite با قابلیت لغو نویز، ماندگاری باتری 32 ساعته و قیمت پایین می‌پردازیم.

 طراحی آنر Honor Earbuds 2 Lite

به گزارش کالاسودا و به نقل از m.gsmarena، آنر Earbuds 2 Lite دارای یک کیس مستطیل شکل دارای یک پورت USB-C در پایین و یک کلید فیزیکی در کنار آن است که برای اتصال به دستگاه‌های جدید استفاده می‌شود. هیچ شارژ بی سیم در دسترس نیست، اما Honor کابل 5V / 3A را در جعبه ارائه می‌دهد.

این هدفون از نظر ظاهری کاملاً شبیه به Huawei Freebuds 4i است. پس از تحقیقات بیشتر متوجه شدیم که آنها فقط شبیه به هم نیستند، بلکه کاملاً یکسان هستند.

Earbuds 2 Lite در گوش راحت است؛ این ایرباد دارای حسگر لمسی برای حرکات و میکروفن‌های زیادی است.

همچنین یک حسگر درون میکروفون قرار دارد که تشخیص می‌دهد آیا گوشی در گوش قرار دارد و یا خارج شده است؛ تا در صورت برداشتن گوشی موسیقی را به صورت خودکار قطع کند.

امکانات آنر Honor Earbuds 2 Lite

این هدفون از طریق بلوتوث وصل می‌شود. با این حال، برای دریافت تمام ویژگی‌های اضافی، کاربران باید برنامه Huawei AI Life را دانلود کنند.

شما می‌توانید کلیدهای میانبر را سفارشی سازی کنید.

در بخش کنترل صدا کاربر می‌تواند سه گزینه‌ی”Awareness”، “Off” و “لغو نویز/Noise canceling” را انتخاب کند.

با انتخاب Awareness تعامل شما با محیط اطرافتان برقرار است. Off به صورت پیش فرض وجود دارد و گزینه‌ی Noise canceling یک گزینه‌ی کاربردی و برای خاموش کردن نویز محیطی است.

باتری آنر Honor Earbuds 2 Lite

یکی دیگر از نقاط قوت Earbuds 2 Lite باتری است. هر گوشی یک باتری 55 میلی آمپری دارد، در حالی که کیس دارای یک باتری 410 میلی آمپر ساعتی است. Honor عمر باتری آن را 32 ساعت تخمین زده است. شارژ گوشی‌ها واقعاً سریع است.

روشن کردن ANC و افزایش میزان صدا باعث کاهش عمر باتری می‌شود.

کیفیت صدا آنر Honor Earbuds 2 Lite

سؤال اصلی در مورد هدفون‌های بی سیم، کیفیت صدا است. Honor Earbuds 2 Lite با درایورهای کویل دینامیکی 10 میلی متری ارائه می‌شود که صدای واضحی دارد.

Earbuds 2 Lite می‌تواند به دو دستگاه مختلف متصل شود. این کار به لطف اتصال بلوتوث 5.2 است که امکان تنظیم آسان از یک کاربر به کاربر دیگر را فراهم می‌کند.

نتیجه گیری

ما قبلاً تحت تأثیر Huawei Freebuds 4i بودیم و Honor Earbuds 2 Lite فقط عقیده ما را محکم‌تر می‌کند. این هدفون‌ها بسیار عالی هستند زیرا صدای مناسبی دارند. یکی از بهترین ویژگی‌های آن، قابلیت ANC در این رده قیمتی، و عمر باتری بالا است.

تنها مشکل عمده در دسترس بودن این هدفون‌ها است. Honor در حال توسعه شبکه فروش مستقل خود است و اکنون به سختی می‌شود این هدفون را به صورت آنلاین خریداری کرد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها