بررسی هدفون رژلبی شکل هوآوی Freebuds Lipstick

0
630

کمپانی هواوی ماه گذشته گوشی nova 9 خود را به اروپا عرضه کرد و در کنار آن از یک ساعت هوشمند جدید Watch GT3 و ایرفون جدید TWS به نام هوآوی فری بادز لیپستیک  Huawei Freebuds Lipstick رونمایی کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، این هدفون بی سیم جدید هوآوی، همانطور که از نام آن مشخص است؛ ظاهر جذابی شبیه به رژ لب دارد.

فروشگاه‌های لوازم آرایشی صدها رنگ رژ لب دارند، اما هوآوی این هدفون‌ را تنها در یک رنگ زیبای قرمز عرضه می‌کند.

ویژگی‌های داخلی این هدفون بسیار شبیه به Freebuds 4 هستند. این هدفون با طراحی گوش باز، طول استاندارد و ظرفیت باتری مشابه با Freebuds 4 تولید می‌شود. باتری به کار گرفته شده در هر گوشی 30 میلی آمپر ساعت و باتری کیس 410 میلی آمپر ساعتی است.

کیس Huawei Freebuds Lipstick از دو قسمت تشکیل شده است. بخش پایینی باتری، آهنربا و حفرهای گوشی را در خود قرار داده است. در حالی که بخش بالایی دارای یک درب غیرفعال با یک آهنربای اضافی برای مهر و موم کردن است.

این گوشی ها همانند Freebuds 4 و در حین حرکات شدید، ممکن است از گوش خارج شوند. اما برای گوش دادن طولانی و در حالت نشسته بسیار راحت هستند.

با هر بار شارژ می‌توانید تا 4 ساعت بدون ANC از آن‌ها استفاده کنید. در صورت روشن بودن ANC این زمان به 2 و نیم ساعت کاهش می‌یابد. البته قابلیت حذف نویز در این گوشی به خوبی عمل نمی‌کند.

شارژ گوشی در کیس حدود سی دقیقه طول خواهد کشید؛ در حالی که خود کیس برای شارژ شدن به 60 دقیقه زمان نیاز دارد.

هدفون فری بادز لیپ استیک از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی‌کند.

مشابه با Freebuds 4، هدفون Freebuds Lipstick از طریق بلوتوث به هر دستگاهی متصل می‌شود. اما برای استفاده‌ی بهتر و عملکرد کامل به برنامه Huawei AI Life نیاز دارید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها