بررسی هوآوی واچ GT Runner

0
139

هوآوی از ساعت هوشمند هوآوی واچ GT Runner به عنوان جدیدترین پوشیدنی هوشمند ورزشی خود رونمایی کرد؛ این ساعت برای دوندگان و علاقه‌مندان به ورزش در پارک بهترین است.

هوآوی واچ GT Runner

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، ساعت Watch GT Runner دارای صفحه نمایش دایره‌ای AMOLED 1.43 اینچی Watch GT 3 با وضوح 466 در 466 پیکسل و باتری 455 میلی آمپر ساعتی است. علاوه بر این سنسور دمای بدن، آخرین نسل ردیاب ضربان قلب، شارژ بی سیم و سیستم عامل هارمونی 2.0 نیز در آن به کار گرفته شده است.

بنابراین عملکرد آن کم و بیش مشابه Watch GT 3 است.

Huawei Watch GT 3  و Huawei Watch GT Runner

وزن ساعت Watch GT Runner بدون بند 38.5 گرم است که ده درصد سبک‌تر از ساعت معمولی واچ GT 3 است.

تفاوت اصلی این دو ساعت مربوط به تسمه‌های آن است. GT Runner دارای نوارهای لاستیکی فلورالاستیک با حفره‌های بیشتر است که باعث می‌شود این پوشیدنی سبک و انعطاف پذیرتر باشد.

تغییر مهم دیگر طراحی آنتن است. هواوی آنتن این ساعت را دوباره تنظیم کرده و آن را از بدنه دایره‌ای بیرون آورده است.

این کار عملکرد کلی GNSS دوگانه را که از باندهای L1 و L5 پشتیبانی می‌کند، بهبود میخشید.

هوآوی در این ساعت از اپلیکیشن Huawei Health با هوش مصنوعی استفاده کرده که برنامه‌های تمرینی را بر اساس جنسیت، قد و وزن سفارشی می‌کند و با ضربان قلب سازگار می‌شود.

هوآوی مدعی است که Watch GT Runner می‌تواند با یک بار شارژ 14 روز شارژ بماند و در صورت استفاده زیاد تا هفت روز باتری دارد.

Watch GT Runner به صورت بی سیم شارژ می‌شود و با شارژر اختصاصی هواوی از صفر تا صد در صد شارژ را در 180 دقیقه به دست می‌آورد.

یکی از نقطه ضعف‌های این ساعت، تک سایز بودن (مدل 46 میلی متری،) و رنگبندی محدود (رنگ مشکی یا خاکستری) است. این ساعت روی مچ دست کوچک، خیلی بزرگ به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: جعبه گشایی و بررسی Huawei Watch GT Runner؛ ساعتی مناسب برای دوندگان

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها