بررسی ویژگی‌های رابط کاربری جدید شیائومی MIUI 12

0
1399

در ماه آوریل،رابط کاربری MIUI 12 در یک رویداد آنلاین در چین رونمایی شد؛ اما امروز، نسخه‌ی جهانی و رسمی این رابط کاربری رونمایی شد و لیست گوشی‌هایی که از آن بهره می‌برند نیز اعلام شد. در ابتدا بهتر است با ویژگی‌های جدید این رابط کاربری آشنا شوید.

تحرک و پویایی در MIUI 12

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، شیائومی به تحرک و پویایی و انیمیشن‌ها در رابط کاربری خود اهمیت می‌دهد.

برنامه دوربین جدید

یکی از جدیدترین ویژگی‌های MIUI 12 یک برنامه دوربین جدید با قابلیت‌های کاربردی است؛ این برنامه ظاهر جدیدتری داشته و دکمه‌های آن قابل تنظیم‌تر خواهد بود.

سوپر والپیپیر

تصاویر پس زمینه جدید در MIUI 12 بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این ویژگی به اصطلاح Super Wallpaper از پس زمینه‌های دینامیکی برخوردار بوده که هنگام باز کردن قفل گوشی جلوه‌ای بسیار زیبایی را ارائه می‌دهد.

رابط تنظیمات جدید

MIUI 12 رابط تنظیمات را تغییر می‌دهد که علاوه بر بصری بودن؛ ساده‌تر است.

دارک مود نسخه 2

dark mode 2.0 در MIUI 12 به کاربران این امکان را می‌دهد که علاوه بر برنامه‌های سیستم، برنامه‌های شخص ثالث را نیز تاریک کنند.

ویژگی چند وظیفه‌ای

در MIUI 12. یک سیستم چند وظیفه‌ای جدید وجود دارد که یک سری از حرکات جدید را با مدیریت ویندوزهای شناور معرفی می‌کند.

حالت صفحه نمایش فعال

شیائومی در ابتدای ماه آوریل برخی جزئیات را در مورد حالت نمایش همیشه روشن به اشتراک گذاشت. در MIUI 12 این عملکرد با طرح‌های جدیدی برای صفحه نمایش ارائه می‌شود.

نظارت بر خواب و حرکات

همچنین نرم افزار جدید در این رابط به ما این امکان را می‌دهد مراحل و کیفیت خواب خود را بدون نیاز به پوشیدن ساعت مچی یا هر چیز دیگری نظارت کنیم.

حریم خصوصی و مجوزها

حریم خصوصی بسیار اهمیت دارد. شیائومی اعلام کرد که MIUI 12 اولین سیستم عامل تلفن همراه در جهان است که می‌تواند T RV Rheinland “تست محافظت از حریم خصوصی سیستم پیشرفته اندرویدی” را در خود جای دهد.

برنامه جدید آب و هوا

شیائومی برنامه‌ی آب و هوای خود را دارد که اکنون ظاهری کاملاً جدیدی به خود گرفته است. برنامه با طراحی مدرن و مینیمالیستی ظاهر زیباتری دارد.

بیشتر بخوانید: لیست گوشی‌های شیائومی با به روز رسانی رابط کاربری MIUI 12

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها