بررسی و معرفی Huawei Y5p

0
763

هرکسی توانایی خرید تلفن‌های هوشمندِ گران قیمت را ندارد و همه به آن‌ها احتیاج ندارند. این همان جایی است که گوشی‌های ارزان قیمت وارد بازار می‌شوند. در این میان گوشی Huawei Y5p به عنوان یک دستگاه مقرون به صرفه و کاربر پسند، یک انتخاب مناسب است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از بخش consumer هوآوی، این گوشی هوشمند در ابعاد 146.5 در 70 در 8.4 میلی متر و وزن 144 گرم عرضه شده است. نوع صفحه نمایش آن لمسی خازنی است. گوشی HUAWEI Y5p با صفحه نمایش FullView 1  و با اندازه‌ی 5.45 اینچ، یک تجربه‌ی همه جانبه را ارائه می‌دهد. رزولوشن این صفحه نمایش 1440 در 720 پیکسل بوده و تراکم 295 PPI را در خود جای داده است.

بدنه‌ی آن جمع و جور است و به راحتی با یک دست می‌توان از آن استفاده کرد.

گوشی HUAWEI Y5p در 3 رنگ زیبا عرضه می‌شود، شما می‌توانید آن را به رنگ‌های Midnight Black، Phantom Blue و Mint Green خریداری کنید.

HUAWEI Y5p دارای فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی و 3 اسلات در بدنه‌ی خود است که می‌تواند 2 سیم کارت نانو و یک کارت SD (حداکثر 512 گیگابایت) را در خود جای دهد که در نهایت فضای کافی برای برنامه‌ها، عکس‌ها و فیلم‌های را در دسترس شما قرار می‌دهد. همچنین دارای بلندگو و جک 3.5 میلی متری به همراه بلوتوث 5.0 است.

HUAWEI Y5p دارای یک باتری با ظرفیت 3020 میلی آمپر ساعت است که به شما امکان تماشای 17 ساعته ویدئو را می‌دهد. ویژگی هوشمند صرفه جویی در مصرف انرژی بازده باتری را بالاتر خواهد برد، بنابراین می‌توانید کارهای روزانه را با کنترل و اطمینان بیشتری انجام دهید.

دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی HUAWEI Y5p به شما کمک می‌کند تا تصویر با کیفیت ثبت کنید. حالت HDR جزئیات عکاسی را افزایش می‌دهد و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی آن می‌تواند به طور هوشمندانه در نورهای مختلف سازگار شده و سلفی‌های زیبایی را به ثبت برساند.

قفل هوشمند چهره

با فناوری هوشمند شناسایی صورت، می‌توانید قفل HUAWEI Y5p را با سرعت و راحتی بیشتری باز کنید. الگوریتم پیشرفته و نقشه برداری دقیق چهره به شما این امکان را می‌دهد بدون هیچ نگرانی از این فناوری بهره ببرید.

EMUI 10.1

ویژگی Smart Collage به شما این امکان را می‌دهد 2-9 عکس را بدون هیچ گونه برنامه شخص ثالث در یک قاب قرار دهید. با الگوریتم هوشمند، تصاویر را می‌توان در موقعیت بهینه و با توجه به اندازه تنظیم کرد.

برنامه‌ها

HUAWEI AppGallery پلت فرم رسمی برنامه Huawei برای جستجو، دانلود، مدیریت و اشتراک گذاری برنامه‌های تلفن همراه است که بسیار کاربردی است و در این گوشی به کار گرفته شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها