برنامه Movies & TV مایکروسافت برای سیستم عامل اندروید و iOS

0
640

کالاسودا_شرکت مایکروسافت گزارش داده است که در تلاش برای تعبیه برنامه Movies & TV بر روی سیستم عامل اندروید و iOS ، Mobilephone و دستگاه های دیگر می باشد.

شرکت مایکروسافت با این کار قصد دارد تا با ساخت این برنامه بقیه مخاطبان و کاربران تشویق به خرید از Microsoft Store کند.

خیلی از افراد محصولات دیجیتال مانند فیلم و سریال رو خریداری می کنند و مایکروسافت هم آرشیوی از این محصولات رو در اختیار دارد ولی خیلی از افراد از این موضوع اطلاع یا اینکه با این برنامه آشنایی ندارند.

البته شرکت مایکروسافت هنوز صحبتی در مورد این موضوع نداشته است.

در سال ۲۰۱۷ کمپانی مایکروسافت سرویس Groove Music رو منحل و با کمپانی Spotify همکاری مشترک خود رو شروع کردند.

این کمپانی از کاربران برنامه Groove Music خود درخواست کرد که تمام اطلاعات ذخیره یا دانلود شده خود رو به این برنامه منتقل کنند.

اما این کمپانی برنامه Movies & TV رو از برنامه های خود خارج نکرد.

ماه پیش، این کمپانی همچنین برنامه Groove Music رو از سیستم عامل اندروید و iOS حذف کرده است. این شرکت تا تاریخ ۱ دسامبر اعلام کرده که برنامه اجرا خواهد شد ولی از آن تاریخ به بعد دیگر این برنامه فعالیت نخواهد کرد. فضای ذخیره این برنامه ها از طریق برنامه ای مانند OneDrive قابل دسترسی خواهد بود. البته این آرشیو از طریق ویدوز ۱۰ نیز قابل دسترسی می باشد. اگرچه دیگر دسترسی به آلبوم های خاص توسط این برنامه امکان پذیر نخواهد بود.

Groove موزیک اپلیکیشن مبتنی بر وب برای استریم موسیقی‌ است که مایکروسافت همراه با عرضه‌ی ویندوز ۱۰ از آن پرده‌برداری کرد. این اپلیکیشن که قبل‌ها با نام‌های Xbox Music و Zune Music شناخته می‌شد اکنون برای هماهنگی بیش‌تر با پلتفرم ویندوز ۱۰ تغییر نام داده است و بر روی تمام دستگاه‌هایی که از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند قابل استفاده می‌باشد. هم‌اکنون Groove موزیک از ۳۸ میلیون موسیقی میزبانی می‌کند و کاربران با تهیه‌ی اشتراک ماهیانه از طریق فروشگاه ویندوز ۱۰ می‌توانند آزادانه به این محتوا گوش دهند.

همچنین کاربرانی که علاقه‌ای به‌تهیه‌ی اشتراک برای این سرویس ندارند، می‌توانند از این اپلیکیشن برای گوش‌دادن به‌ موسیقی‌های موجود بر روی دستگاه‌شان استفاده کنند.

اکنون سرویس Groove موزیک در تمام دستگاه‌هایی که از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ بهره می‌برند، از جمله اکس‌باکس وان قابل استفاده است.

شما هم می توانید نظرات خود رو در این زمینه با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

امیدواریم که شما هم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها