برندگان و بازندگان ۲۰۲۲: این داستان موتورولا

0
171

سال 2022 برای موتورولا سال پرکاری بود، این کمپانی بیش از 30 گوشی هوشمند را عرضه کرد که تمام بخش‌های قیمتی را پوشش می‌دهند. حتی موتورولا، ریزر را به روز کرد، بنابراین در بازار تاشوها نیز حضور داشت.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، اما همانند شرکت‌های بزرگ فناوری دیگر؛ ما شاهد تصمیمات خوب و بد موتورولا بودیم. در این مقاله ما برندگان و بازندگان موتورولا در سال 2022 را جمع آوری کرده‌ایم.

برنده: Motorola Razr 2022

دو گوشی اول موتورولا در بازار تاشو خوب بود؛ اما حدودی کمتر از انتظارات بود. اولین ریزر در سال 2019 و نسخه به روز شده در سال 2020 هر دو ضعیف بودند.

اما ریزر 2022 متفاوت بود. یک گوشی با تراشهٔ پرچم دار،  نمایشگرهای بزرگ و بهتر، دوربین با قابلیت بیشتر، باتری بزرگ‌تر با شارژ سریع‌تر، و مجموعه ای از بلندگوهای استریو.

بازنده‌ها: سری Moto G

اگرچه Motorola به دلیل گوشی‌های میان رده خود به شهرت رسید، اما این شرکت در این بخش بازار محافظه کارانه عمل کرد.

به نظر می‌رسد چندین تصمیم اشتباه در اکثر گوشی‌های Moto G  آن را از رقبا عقب نگه داشته است. IPS LCD ها نسبت به  OLED عقب‌تر هستند.

البته گوشی‌های Moto G هنوز عمر باتری بالا و عملکرد خوبی دارند.

برنده: سری موتورولا اج

خانواده Edge به عنوان یک سری جذاب از گوشی‌های هوشمند بسیار محبوب هستند.

آنها دارای صفحه نمایش عالی، طراحی جذاب، دوربین عالی، حتی از Edge 30 Neo ارزان قیمت، شارژ سریع و مجموعه‌ای از ویژگی‌های نرم افزاری خوب هستند.

بازنده: به روز رسانی نرم افزار موتورولا

گوشی های رده بالای موتورولا مانند سری Edge و Razr هنوز از اندروید 12 استفاده می کنند و اولین گروه از گوشی های دریافت کننده آپدیت اندروید 13 در “اوایل سال 2023” منتشر خواهد شد.

برنده: بازار ایالات متحده

اگرچه Motorola یکی از محبوب‌ترین برندها در کل جهان نیست، اما بازار ایالات متحده برای پیشرفت موتورولا خوب است و بسیاری از رقبای چینی آن غایب هستند

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها