برگزاری نمایشگاه فعالان فضایی

0
217

نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های فضایی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، از ۱۶ تا ۱۸ مرداد نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های فضایی برگزار می شود.

برپایی این نمایشگاه در حاشیه گردهمایی فعالان فضایی خواهد بود و سمینار و کارگاه‌های آموزش تخصصی مرتبط با حوزه فضایی نیز همزمان با آن برپا می شود.

سازمان فضایی ایران در یک همکاری ۳ جانبه با پژوهشگاه فضایی ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی، گردهمایی شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌های حوزه فناوری فضایی را برگزار می‌کند.

این رویداد فرصت مناسبی برای تشریح فرصت‌های توسعه کسب و کار در حوزه‌های سنجش از دور و ماهواره مخابراتی و بررسی فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارها و محلی برای برقراری ارتباط میان متخصصان، دانشجویان، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات حوزه فضایی و سرمایه گذاران خطر پذیر است تا با اتصال این حلقه‌ها به هم زمینه توسعه کسب و کارهای این حوزه فراهم شود.

گفتنی است ۴۵۰۰ شرکت دانش بنیان در ایران به ثبت رسیده که تعدادی از آن ها در حوزه فضایی فعالیت دارند از این رو مورد حمایت سازمان فضایی ایران؛ پژوهشگاه فضایی ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی قرار می گیرند.

اکثر فعالان در این شرکت ها و استارت آپ های ایرانی حوزه فضایی فارغ التحصیلان دانشگاه های بزرگ ایران به ویژه صنعتی شریف در رشته هوا و فضا هستند که به صورت خصوصی فعالیت دارند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها