با بهترین آنتی ویروس های گوشی های اندرویدی در سال 2019 آشنا شوید

0
218
با بهترین آنتی ویروس های گوشی های اندرویدی در سال 2019 آشنا شوید

آنتی ویروس های گوشی های هوشمند موضوعی است که تمام کاربران گوشی های موبایل با آن سر و کار دارند. در سال های اخیر استفاده از این آنتی ویروس ها محبوبیت بیشتری در مقایسه با گذشته پیدا کرده و این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که قدرت آن ها نیز بیش از گذشته شده است. در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین آتی ویروس های 2019 برای سیستم عامل اندروید بپردازیم.

از آنجا که تلفن های هوشمند به بخش مهمی از زندگی ما تبدیل شده است و تنها این گوشی ها برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده نمی شود، بیشتر اطلاعات بسیار مهم افراد در موبایل های آن ها ذخیره می شود، این بخش را در نظر داشته باشید و آن را در روزگاری تصور کنید که ویروس ها و بد افزار هایی بسیاری وجود دارد که حریم خصوصی کاربران را تهدید می کند. از این رو به نظر استفاده از آنتی ویروس می تواند روشی مناسب برای حفظ حریم خصوصی در نظر گرفته شود.

 

آنتی ویروس Kaspersky Mobile

کسپرسکی را باید یک نرم افزار امنیتی و قابل توجه دانست که در میان بهترین نرم افزار های آنتی ویروس برای اندروید قرار می گیرد. این نرم افزار به صورت رایگان در استور رسمی گوگل وجود دارد؛ با این وجود در نظر داشته باشید که برای استفاده از آن باید حق اشتراک آن را پرداخت کنید. نسخه رایگان این نرم افزار نیز فعالیت های اولیه را اجرا می کند و دسترسی های مانند اسکن دستی نرم افزار ها برای شناسایی بدافزار ها و ویروس ها را در اختیار شما قرار می دهد.

از ویژگی های اصلی این نرم افزار می توان به محفظات لحظه ای برنامه ها، ضد فیشینگ و همچنین یک برنامه قفل برای محافظت از برنامه های اساسی را اعلام کرد. اگر قصد دارید این نرم افزار را استفاده کنید بهتر است این موضوع را اطلاع داشته باشید که کسپراسکای به مدت 30 روز یک نسخه آزمایشی رایگان را در هنگام نصب در اختیار شما قرار می دهد.

آنتی ویروس Kaspersky Mobile

Avast Mobile Security

Avast از بسیاری از اطلاعات کاربران در سراسر جهان محافظت می کند. این نرم افزار می تواند برنامه ها و تروجان های خطرناک و آلوده را اسکن کند و به طور کلی به محافظت از گوشی موبایل شما بپردازد. با استفاده از پرداخت های درون نرم افزار می توانید از شر تبلیغات های نرم افزار رها شده و به ویژگی های پیشرفته آن دسترسی پیدا کنید.

با این وجود اگر قصد دارید از یک نرم افزار رایگان در گوشی هوشمند خود بهره مند شوید این نرم افزار بهترین گزینه است. به طور کلی Avast را می توان یکی از بهتری انتخاب ها برای این بخش در نظر گرفت.

 

آنتی ویروس Bitdefender

آنتی ویروس Bitdefender ابزاری قدرتمند برای مقابله با ویروس های گوشی به شمار می رود که موبایل شما را از تهدیدهای مختلفی محاظت می کند. این نرم افزار را باید یکی از سبک ترین آنتی ویروس ها در نظر گرفت که از فناوری اسکن کلود نیز بهره می برد و می تواند به سرعت گوشی هوشمند شما را اسکن کند. این نرم افزار گوشی شما را کند نمی کند و باتری شما را نیز به سرعت تخلیه نمی کند.

Bitdefender همچنین دارای نسخه پولی نیز هست و به شما امکان استفاده از قابلیت های پیشرفت تر را به مدت 14 روز می دهد. برای دسترسی به ویژگی های پیشرفته تر نرم افزار نیاز به پرداخت های درون نرم افزار است تا بتوانید به ویژگی های به روز بیت دیفندر دسترسی پیدا کنید. در نظر داشته باشید این نرم افزار از برنامه های اندروید ویر ساعت های هوشمند نیز پشتیبانی می کند.

آنتی ویروس Bitdefender

آنتی ویروس Norton Security & Antivirus

جدیدترین نسخه از نرم افزار آنتی ویروس نورتون ویژگی های امنیتی بسیار جالبی را در نسخه رایگان فراهم می کند. این نرم افزار  تقریبا می تواند تمام بد افزار ها و نرم افزار های جاسوسی را برای گوشی های اندرویدی شناسایی کند.در کنار این موضوع باید در نظر گرفت که قابلیتی در اختیار شما قرار می گیرد و اگر گوشی هوشمند خود را گم کنید تمام اطلاعات شما قفل می شود و به نوعی از اطلاعات شما در هنگام سرقت گوشی موبایل جلوگیری می شود.

همانطور که بیان شد این نرم افزار به صورت رایگان در استور گوگل وجود دارد و برای دسترسی پیشرفته به آن نیز یک دوره 30 روزه رایگان در اختیار شما خواهد بود و پس از آن نیاز به پرداخت حق اشتراک ماهیانه دارید. به طور کلی این نرم افزار در کنار بهترین آنتی ویروس های 2019 قرار می گیرد.

آنتی ویروس Norton Security & Antivirus

آنتی ویروس Sophos

این آنتی ویروس توانسته برنده جوایز AV-TEST در سال 2016 که یک موسسه مستقل امنیتی فناوری اطلاعات به شمار می رود لقب گیرد. این نرم افزار برای گوشی های اندرویدی بسیار عالی است و هیچ گونه تبلیغاتی را نمایش نمی دهد.در نظر داشته باشید که این نرم افزار علاوه بر محافظت از موبایل شما در برابر بدافزارها می توانید از آن در هنگام سرقت گوشی، قفل نرم افزار ها و همچنین دسترسی به مشاور امنیتی گوشی خود بهره مند شوید که در مورد چگونگی بهبود امنیت گوشی شما، احراز هویت و… مشاوره می دهد.

این نرم افزار بیش از یک میلیون بار در فروشگاه گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز های بسیار خوبی را در این زمینه به دست آورد.

آنتی ویروس Sophos

آنتی ویروس Security Master

Security Master را باید نسخه به روز شده CM Security دانست که در گوشی های اندرویدی شهرت بسیار زیادی دارد. این نرم افزار توانسته در استور گوگل طرفداران زیادی به دست آورد و می تواند از گوشی اندرویدی شما در برابر ویروس ها و بد افزار ها محافظت کند. نسخه رایگان این نرم افزار می تواند به خوبی امنیت گوشی شما را حفظ کند، از این رو این ابزار رایگان می تواند انتخاب خوبی برای شما در نظر گرفته شود.

آنتی ویروس Security Master

آنتی ویروس McAfee Mobile Security & Lock

مک آفی از زمان عرضه تاکنون توانسته امتیاز های بسیار خوبی کسب کند. بسیاری از ویژگی های نسخه پیشرفته این محصول در نسخه رایگان آن نیز وجود دارد و در این میان می توان به بهینه سازی باتری، امنیت وای فای، قفل امنیتی و.. اشاره کرد. نسخه رایگان این نرم افزار کاربرد های بسیار زیادی دارد و در مقایسه با نسخه پولی آن منطقی تر است. مک آفی گران تر از نرم افزار های آنتی ویروس دیگر است.با این وجود در سال های اخیر توانسته در کنار بهترین ابزار ها قرار گیرد.

در این بخش به بررسی نرم افزار های آنتی ویروس متنوعی پرداختیم که توانسته اند در سال جاری به عنوان بهترین انتخاب های کاربران گوشی های اندرویدی معرفی شوند. با این وجود ابزار های دیگر نیز وجود دارد که می توانید برای حفاظت از گوشی خود آن ها را نصب کنید.

آنتی ویروس McAfee Mobile Security & Lock

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها