بهترین اسپری‌های براق کننده لاستیک در سال 2020

0
4612

بعد از شستن و خشک کردن لاستیک‌ها، بهترین کار براق کردن آن است که زیبایی خودرو شما را چند برابر می‌کند. این مواد معمولاً به صورت اسپری یا ژل موجود هستند و ظاهری براق و زیبایی به لاستیک اتومبیل شما می‌دهند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، این محصولات، چند مورد از بهترین ژل‌ها و اسپری‌های براق کننده‌ لاستیک در سال 2020 هستند.

بهترین اسپری‌های براق کننده لاستیک در سال 2020

بهترین اسپری براق کننده لاستیک: Chemical Guys VRP Dressing

اسپری VRP مبتنی بر آب است و در آن مواد شیمیایی سختی مانند نفت و سیلیکون استفاده نشده و به راحتی می‌تواند برای مدت زمان طولانی تایر خودروی شما را براق نگه دارد.

بهترین فوم براق کننده لاستیک از نظر اقتصادی: Meguiar’s Hot Shine Foam

این فوم بهترین انتخاب ما از نظر مواد مبتنی بر آب نیست و مواد شیمیایی در آن وجود دارد. با این حال یک محصول خوب است و کف آن به راحتی قابل استفاده است.

بهترین ژل براق کننده لاستیک با ماندگاری زیاد: Meguiar’s Endurance Tire Gel

اگر چه این محصول بهترین انتخاب نیست اما همانطور که از نام آن مشخص است می‌تواند برای مدت طولانی لاستیک‌های شما را برق نگه دارد.

بهترین اسپری براق کننده برای لاستیک: Stoner Car Care More Shine Tire Finish

این اسپری می‌تواند برای مدت طولانی لاستیک‌های شما را برق نگه دارد.

بهترین ژل براق کننده لاستیک: Black Magic Tire Wet

اگر بتوانید همانند اسپری، از این ژل به خوبی استفاده کنید نتایج خوبی را به بار می‌آورد. این محصول چسبنده و قدرتمند است و بهتر است بعد از استفاده اجازه دهید تا لاستیک‌ها خشک شوند.

بهترین اسپری براق کننده برای لاستیک با درخشش بالا: Carfidant Ultimate Tire Shine Spray

این اسپری نیز در صورتی که به درستی به کار گرفته شود می‌تواند جلوه‌ی زیبایی به لاستیک خودروتان ببخشد؛ مانند همه اسپری‌ها، کاربرد آن آسان است. برای یافتن میزان درخشش مورد نیاز آن را روی سطوح آزمایش کنید.

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها