بهترین اسپیکرهای ضد آب بلوتوثی برای سال 2020

0
1267

طبق بررسی‌های سایت دیجیتال ترندز؛ اسپیکر Ultimate Ears Blast بهترین اسپیکر ضد آب بلوتوثی است. این مدل دارای ظاهری شیک، کیفیت صدای عالی و ضد آب است و از دستیار صوتی الکسا نیز پشتیبانی می‌کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از digitaltrends، در حالی که اسپیکر Ultimate Ears Blast بهترین اسپیکر ضد آب بلوتوث همه کاره به انتخاب بیشتر افراد است؛ اما برخی از کاربران سایر سبک‌های را بر می‌گزینند. در این لیست با 5 مورد از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی ضد آب آشنا می‌شوید.

بهترین اسپیکر از همه جنبه‌ها: اسپیکر Ultimate Ears Blast

اگر با اسپیکر Ultimate Ears و ویژگی‌های آن آشنا هستید، از انتخاب آن در این لیست متعجب نخواهید شد. این کمپانی در ساخت اسپیکرهای مقاوم در برابر آب و گرد و غبار بسیار شهرت دارد.

این بلندگو از سه سال پیش به عنوان برترین اسپیکر بلوتوثی انتخاب شده و کماکان در صدر لیست قرار داد. شما با خرید آن به بیشتر قابلیت‌های مورد نیاز با کیفیت بالا دسترسی خواهید داشت. صدای نرم و با کیفیت، عمر باتری بالای 12 ساعته و پشتیبانی صوتی از طریق الکسا، تا زمانی که به Wi-Fi متصل شده‌اید و در نهایت ضد آب بودن از ویژگی‌های این اسپیکر است.

بهترین اسپیکر شناور روی آب: اسپیکر Ultimate Ears Wonderboom

اسپیکر ضد آب بلوتوثی Wonderboom یا مدل جدیدتر Wonderboom 2، از کیفیت صدای بهتر، عمر باتری بالا و مقاومت در برابر آب با گواهی IP67 برخوردار است و صدا را به صورت 360 درجه پخش می‌کند.

اسپیکر Wonderboom با طراحی جمع و جور و ضد ضربه می‌تواند از ارتفاع 5 فوت بر روی سطح سخت سقوط کرده و سالم بماند. علاوه بر اینT این اسپیکر می‌تواند روی سطح آب شناور بماند. بنابراین برای پخش موسیقی در استخر و دریاچه مناسب است. بهترین ویژگی این اسپیکر قیمت مناسب آن است.

بهترین اسپیکر Boombox : اسپیکر Braven Reite Elite

اسپیکر Braven Reite Elite از Boombox  های قدیمی کوچک‌تر است؛ علاوه بر این Ready Elite علاوه بر صدای قدرتمند خود، قابلیت‌های بیشتری برای ارائه دارد: فوق العاده با دوام است و دارای چهار بخش تقویت شده برای بند آویز است و برای تنظیم EQ یک برنامه موبایل را در خود جای داده است.

بهترین اسپیکر از نظر تطبیق پذیری و همه کاره بودن: اسپیکر JBL Charge 3

گاهی اوقات تنها کیفیت صدا در انتخاب اسپیکر کافی نیست، و شما به بلندگویی احتیاج دارید که بتواند کارهای بیشتری انجام دهد. اسپیکر JBL Charge 3 نه تنها کیفیت صدای خوبی را ارائه می‌دهد بلکه می‌تواند گوشی‌تان را شارژ کند. اسپیکر جی بی ال Charge 3 جدیدترین نسخه در سری Charge نیست، اما با این قیمت قابلیت‌های خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویژگی‌های اسپیکر Charge 3 شامل عملکرد و کیفیت خوب صدا، کیفیت ساخت بالا، مقاومت در برابر آب با گواهی IPX7 و 20 ساعت زمان پخش در هر بار شارژ است.

اگر بودجه بیشتری دارید JBL Charge 4 گزینه جدیدتری است؛ اما همان مقاومت در برابر آب و همان مقدار عمر باتری را ارائه می‌دهد.

اسپیکر فوق العاده با ویژگی‌های بیشتر: اسپیکر Soundboks 2

Soundboks 2 کاملاً ضد آب نیست؛ بنابراین آن را در وان، استخر یا دریا قرار ندهید. این اسپیکر ضد آب و ضد باران بوده و وزن آن سنگین است.

Soundboks با داشتن 40 ساعت باتری می‌تواند تا ساعت‌ها برای شما موسیقی پخش کند. بدنه آن دارای آلومینیوم ضد خش است که آن را در برای ضربه حفظ می‌کند. به لطف دو ووفر 10 اینچی و فناوری پویا تقویت کننده باس، این اسپیکر بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها