بهترین بازی‌های رایانه شخصی در سال 2022

0
58

در این مقاله قصد داریم بهترین بازی‌های رایانه شخصی در سال 2022 را از دید سایت انگجت به شما معرفی کنیم.

بهترین بازی‌های رایانه شخصی در سال 2022

SaberBeat

به گزارش کالاسودا و به نقل از engadget، بازی Beat Saber یک بازی هیجان انگیز است که از واقعیت مجازی استفاده می‌کند.

Beat Saber به شما این احساس را می‌دهد که در حال ایجاد موسیقی در حین ضربه زدن به نشانه‌های خود هستید

Control

برای درک بازی Control،  روایت عجیب و غریب Twin Peaks از Alan Wake را در نظر بگیرید، آن را با قدرت‌های دیوانه کننده Quantum Break و بازی گان در هم بشکنید.

با بازی به عنوان زنی که در جستجوی برادر گم شده اش است، شما متوجه می‌شوید که مرز باریکی بین واقعیت و خارق العاده وجود دارد.

Disco Elysium

Disco Elysium یک بازی خاص است. اولین نسخه از استودیوی استونیایی ZA/UM، یک RPG علمی-تخیلی است که بیشتر از بازی‌های مدرن متمرکز بر مبارزه، از D&D و Baldur’s Gate الهام می‌گیرد.

Halo Infinite

پس از تلاش‌های زیاد از  Industries در دهه گذشته، Halo Infinite موفق می‌شود روحی تازه به فرنچایز پرچم‌دار مایکروسافت ببخشد و در عین حال به عناصری که طرفداران دوست دارند وفادار بماند.

FTL: Faster Than Ligh

این یک بازی Roguelike است، به این معنی که هر بازی از یک نقطه آغاز می‌شود. تنها باید از طریق تعدادی از سیستم‌های ستاره ای سفر کنید، اعضای خدمه را به خدمت بگیرید و قراضه جمع آوری کنید تا در مسابقه پیروز شوید.

Hades

Hades  یک بازی اکشن-RPG است که توسط تیم سازنده Bastion، Transistor و Pyre ساخته شده است. شما نقش زاگرئوس، پسر هادس را بازی می‌کنید که می‌خواهد از دنیای زیرین فرار کند.

Half-Life: Alyx

Half-Life: Alyx مانند یک معجزه است. پس از 13 سال دوری از این فرنچایز، Valve یک پیش درآمد هیجان انگیز برای Half-Life 2 ارائه کرد و در عین حال قلمرو جدیدی را برای گیم پلی VR ترسیم کرده است.

Nier: AutomataSquare Enix

این بازی در سبک اکشن و نقش آفرینی و داستان بازی روایت گر جنگی است که میان بیگانگان در زمین و انسان‌ها رخ می‌دهد.

Microsoft Flight Simulator

در بازی  شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت شما می‌توانید با هواپیماهای سبک گرفته تا جت‌های سریع، در یک دنیای واقعی پرواز کنید.

Resident Evil 7: Biohazard

داستان بازی Resident Evil 7 داستان خانواده‌ای به نام Bakers است که در نگاه اول گمان می‌کنید از اختلالات روانی رنج می‌برند؛ اما قطعاً داستان بسیار پیچیده‌تر است.

Return of the Obra Dinn

این یک داستان فراموش نشدنی از ارواح، قتل، رمز و راز با سبک گرافیکی متمایز قدیمی است.

The Witcher 3: Wild Hunt

The Witcher 3: Wild Hunt  بهترین RPG جهان باز موجود است.  ویچر 3: شکار وحشیانه یک بازی ویدئویی در سبک بازی‌های نقش آفرینی اکشن است که توسط شرکت بازی سازی سی‌دی پراجکت ساخته شده است.

Forza Horizon 5

Forza Horizon 5  یک بازی مسابقه‌ای بسیار عمیق و پیچیده است که دارای صدها ماشین بوده که می‌توانید به‌طور بی نهایت آن‌ها را تغییر دهید تا متناسب با سبک رانندگی شما باشد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها