بهترین تبلت‌های E-Ink در سال 2023

0
105

تبلت‌های E-Ink قادر هستند حس نوشتن در یک دفترچه را با بسیاری از قابلیت‌ها و راحتی‌های اسناد دیجیتالی ترکیب کرده و در اختیار شما قرار دهند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از engadget،  تبلت‌های E-Ink به شما این امکان را می‌دهند که تمام یادداشت‌هایتان را در یک دستگاه وارد کنید و با قلم مانند کاغذ و قلم، بنویسید.

در این مقاله قصد داریم محبوب‌ترین تبلت‌های E-Ink را که اکنون در دسترس هستند را تست کرده و در نهایت بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم.

بهترین تبلت E-Ink برای همه: reMarkable 2

تبلت reMarkable در صدر لیست ما قرار دارد؛ زیرا کامل‌ترین و جالب‌ترین تبلت E Ink است که تست کردیم. این تبلت ترکیبی از ویژگی‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که از هر نظر کامل است.

reMarkable 2 کمتر از یک پوند وزن داشته و یکی از براق‌ترین تبلت‌های E Ink است. این پنل کاغذی دیجیتال تک رنگ 10.3 اینچی است که با قاب‌های بژی احاطه شده است.

بهترین تبلت E-Ink کتابخوان: Amazon Kindle Scribe

Kindle Scribe در این که یک کتابخوان بزرگ و زیبا است و می‌توانید هنگام مطالعه یادداشت‌های خود را روی آن یادداشت کنید، عالی است.

شما دو گزینه در اختیار دارید: Amazon Kindle Scribe و Kobo Elipsa 2E.

Amazon Kindle Scribe  به دلیل قلم و صفحه نمایش با تأخیر کم، Elipsa 2E را شکست می‌دهد.

بهترین نوت بوک: Supernote X

شما در بخش نوت‌بوک‌ها از تمام ویژگی‌های پیشرفته نوشتن و قالب‌بندی Supernote X هیجان زده می‌شوید.

Supernote X در اندازه‌های 10.3 اینچی و 7.8 اینچی موجود است، دارای محافظ صفحه FeelWrite بوده که حس متفاوتی نسبت به صفحه نمایش استاندارد E Ink به شما منتقل می‌کند.

گزینهٔ آخر: Boox Note Air 2 Plus

این یک تبلت اندرویدی با صفحه نمایش E Ink است، بنابراین شما قادر هستید اپلیکیشن‌های اندرویدی مانند Kindle، Kobo و … را دانلود کنید. حتی یک مرورگر وب نیز دارد، و می‌توانید ویدیوهای موردنظرتان را تماشا کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها