بهترین دوربین های سال 2023

0
163

امروزه گوشی‌های هوشمند بازار عکاسی دوربین ها را تحت تاثیر قرار داده‌اند؛ به همین دلیل تولیدکنندگان بر ساخت نوآوری های تکنولوژیکی در این دوربین ها تمرکز می‌کنند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از  engadget،  دوربین های بدون آینه از نظر فوکوس خودکار، فیلمبرداری و … پیشرفت داشته‌اند.

دوربین‌های اکشن ویدیوهایی با وضوع بالا و روان ثبت می‌کنند، دوربین‌های کامپکت هم برای گردشگران و ولاگرها  بهترین انتخاب هستند.

با وجود انتخاب های زیاد، ممکن است برای پیدا کردن دوربین مناسب به راهنمایی نیاز داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

بهترین دوربین های سال 2023

بهترین دوربین های بدون آینه

اگر به دنبال دوربینی مدرن با پیشرفته‌ترین ویژگی‌ها هستید، بهترین راه خرید دوربین بدون آینه است.

ویژگی های کلیدی آن اندازه سنسور، وضوح، فوکوس خودکار، سرعت عکسبرداری و مشخصات فیلمبرداری عالی است.

دوربین های بدون آینه زیر 2000 دلار

بهترین دوربین بدون آینه با قیمت کمتر از 2000 دلار: Canon EOS R50

EOS R50 کانن توانایی آن را دارد در حالت شاتر الکترونیکی با حداکثر سرعت 15 فریم در ثانیه عکس بگیرد .این مدل هم برای عکاسان و هم برای تولیدکنندگان محتوا عالی است.

رتبه ی دوم: Canon EOS R8

قیمت دوربین‌های فول فریم از 2000 دلار به بالا شروع می‌شدند، اما دوربین جدید Canon EOS R8 فقط 1500 دلار قیمت دارد. این دوربین فوکوس خودکار Dual Pixel کانن را به همراه هوش مصنوعی تشخیص سوژه ارائه می‌کند و قادر است تا 40 فریم در ثانیه عکس‌برداری کند.

پیشنهاد خوب دیگر: Panasonic Lumix S5 II

سازندگان محتوا بهتر است نگاهی به S5 II فول فریم پاناسونیک بیندازند. این اولین دوربین این شرکت با فوکوس خودکار فاز هیبریدی است. این دوربین یک صفحه بازشو برای ولاگ و تثبیت‌کننده پنج محوره دارد.

دوربین های بدون آینه با قیمت بیش از 2000 دلار

بهترین دوربین بدون آینه بیش از 2000 دلار: Sony ZV-E1

ZV-E1 سونی در نور کم عملکرد عالی داشته، 4K تا 120p و ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید مانند قاب‌بندی خودکار را در خود جای داده است.

رتبه‎‌ی دوم: فوجی فیلم X-H2S

اگر با یک سنسور کوچکتر APS-C اوکی هستید، Fujifilm X-H2S را بررسی کنید. این مدل دارای یک سنسور 26.1 مگاپیکسلی با نورپردازی فوق‌العاده است.

پیشنهاد خوب دیگر: Sony A7R V

برای خرید یک دوربین با وضوح بالا، دوربین سونی A7R V را بررسی کنید. این دوربین با سنسور 61 مگاپیکسلی با سرعت بسیار قابل قبولی تصاویر زیبایی ثبت می‌کند.

بهترین دوربین اکشن

بهترین دوربین اکشن: GoPro Hero 11 Black

Hero 11 Black کیفیت ویدیویی عالی ارائه می‌کند، تثبیت‌کننده Hypersmooth ، عمر باتری که نسبت به مدل قبلی 40 درصد بهبود یافته و … از ویژگی های برتر این دوربین است.

گزینه‌ی دوم: DJI Osmo Action 3

کیفیت و تثبیت ویدیو در این مدل بسیار خوب است، اما از Hero 11 Black فاصله دارد. این دوربین دارای یک پایه جدید مغناطیسی است که به شما امکان می‌دهد دوربین را مستقیماً به یک دوربین متصل کنید.

بهترین دوربین کامپکت

بهترین دوربین کامپکت: Fujifilm X100V

X100V جدیدترین دوربین سری X100 با لنز ثابت فوجی فیلم است.

علاوه بر این یک سیستم فوکوس خودکار (AF) با تشخیص فاز و کنتراست هیبریدی با تشخیص چهره و چشم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

گزینه‌ی دوم: Sony ZV-1

ZV-1 اولین دوربین سری RX100 سونی است و مخصوص وبلاگ‌نویسی است. به لطف سبک وزن بودن، میکروفون داخلی با کیفیت، صفحه نمایش برگردان، فوکوس خودکار و کیفیت تصویر عالی، این یک انتخاب عالی برای شما است.

پیشنهاد خوب دیگر: Panasonic ZS-200

برای خرید یک دوربین کامپکت با ارزش، ZS-200 20 مگاپیکسلی پاناسونیک را انتخاب کنید. این دوربین نسبت به قیمت ارزش بالایی داشته و ویژگی‌های زیادی مانند سنسور 1 اینچی 20.1 مگاپیکسلی، تثبیت‌کننده 5 محوری، 4K، فیلم‌برداری 30 فریم در ثانیه و … را ارائه می‌کند.

بهترین دوربین DSLR: Nikon D850

دوربین فول فریم (FX) D850 نیکون بهترین گزینه در بازار دوربین رده بالا است.  این مدل با سنسور 45.7 مگاپیکسلی و حداکثر ISO 102400، بهترین کیفیت را در ازای پولی که پرداخت می‌کنید در اختیار شما قرار می‌دهد .

گزینه‌ی دوم: Canon EOS Rebel SL3

یکی دیگر از بهترین دوربین های عکاسی، دوربین 24 مگاپیکسلی Canon APS-C EOS Rebel SL3 است که ویژگی ها، کیفیت ساخت و قیمت مناسبی دارد.

از ویژگی های آن می‌توان به صفحه نمایش لمسی با زاویه متغیر، ویدیوی 4K و فناوری فوکوس خودکار Dual Pixel اشاره کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها