بهترین شارژرهای بی‌سیم خودرو 2020

0
553

آیا به دنبال بهترین شارژر های بی‌سیم اتومبیل برای گوشی هوشمند خود هستید تا بتوانید تمام مسیر گوشی‌تان را شارژ کنید؟ با ما همراه باشید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت؛ اگر آیفون یا گوشی اندرویدی با قابلیت شارژ بی‌سیم دارید؛ شاید به دنبال یک شارژر بی‌سیم خودرو هستید تا به وسیله‌ی آن گوشی‌تان را در مسافرت و در حین رفت‌وآمد با خودرو شارژ کنید. در اینجا به چند مورد از شارژرهای بی‌سیم خودرو اشاره می‌کنیم.

این شارژرها همانند پدهای شارژر بی‌سیم باید در خودرو نصب شوند و به برق و کابل نیاز دارند. در واقع شما باید با کابل این شارژرها را به فندکی اتومبیل خود وصل کنید.

توجه داشته باشید که همه این شارژرهای بی‌سیم با بیشتر گوشی‌ها با قابلیت شارژ بی‌سیم سازگار هستند.

بهترین شارژر بی‌سیم با بازوهای رباتیک: X-Doria Defense Helix

این شارژر دارای بازوهای رباتیک است که به راحتی باز شده و گوشی شما را در بر می‌گیرد. تنها با لمس یک دکمه بازوهای شارژر باز شده و شما می‌توانید گوشی‌تان را از روی آن بردارید. این شارژر مجهز قابلیت نصب بر روی پایه دریچه هوا را دارد و دارای کابل USB-C و آداپتور برق دوگانه اتومبیل با دو درگاه USB-A (QC 3.0 و 2.1A) است. این شارژر قادر است آیفون را با قدرت 7.5 ولت و گوشی‌های اندرویدی را با شارژ سریع 10 وات تغذیه کند. این شارژر نسبت به سایر شارژرهای بی‌سیم با بازوهای رباتیک قیمت ارزان‌تری دارد.

شارژر بی‌سیم خودکار: iOttie Auto Sense

این شارژر بی‌سیم در حالت‌های CD / دریچه و داشبورد نصب می‌شود. iOttie با یک بازوی تلسکوپی زیبا طراحی شده و ویژگی شارژ بی‌سیم آن با بیشتر گوشی‌های همراه سازگار است. با استفاده از این شارژر آیفون با قدرت 10 وات و گوشی‌های اندرویدی با قدرت 7.5 وات شارژ می‌شوند.

این دستگاه از آداپتور فندکی USB شارژ دوگانه بهره می‌برد؛ در این صورت شما می‌توانید دستگاه دوم را به صورت سیمی شارژ کنید؛ البته این کابل‌ها از نوع میکرو USB است که فرایند وصل کردن آن‌ها در خودرو در حال حرکت؛ نسبت به کابل USB-C سخت‌تر است.

شارژ بی‌سیم ZeeHoo

این شارژر بی‌سیم با قابلیت‌های مانند بسته شدن خودکار، USB-C و شارژ سریع 10 وات برای گوشی‌های اندروید و شارژ 7.5 وات برای آیفون ارائه شده است و قیمت آن 25 دلار کمتر از مدل قبلی است.

این شارژر یکی از پرطرفدارترین شارژرهای اتومبیل بی‌سیم رایج است که دارای بازوهای قدرتمند و خودکار بوده و به صورت کاملاً ایمنی به خودرو وصل می‌شوند. شما می‌توانید آن را به داشبورد و یا دریچه هوا وصل کنید.

شارژر بی‌سیم iOttie iTap 2

اگر به دنبال یک شارژ بی‌سیم پیشرفته‌تر هستید مدل مغناطیسی انتخاب بهتری است.iOttie iTap 2 Wireless دارای نسخه‌هایی قابل اتصال به دریچه هوا، شکاف سی دی و داشبورد است.

برای کار با این شارژر مغناطیسی به یک کیس مخصوص نیاز دارید و یا می‌توانید از صفحات آهن ربایی که به پشت گوشی وصل می‌شوند استفاده کنید.

iOttie iTap 2 یک شارژر USB اتومبیل دوگانه است که یک درگاه اضافی برای شارژ دستگاه دوم دارد. کابل موجود از نوع Micro USB است و قابلیت شارژ سریع ندارد. گوشی آیفون 11 پرو به راحتی و با ایمنی کامل روی آن قرار می‌گیرد؛ اما کاربرانی که از گوشی‌های بزرگ‌تر مانند آیفون 11 پرو مکس و سامسونگ گلکسی نوت 10 بهتر است یکی از موارد فوق را انتخاب کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها