بهترین ضربان سنج‌های تسمه‌ای بازار طبق بررسی‌های آمازون

0
285

وقتی شما مسافت‌های طولانی را می‌دوید؛ اطلاعاتی مانند فاصله، سرعت، طول قدم‌ها، کالری سوزانده شده، و مهم‌ترین آن ضربان قلب بسیار اهمیت دارد و در روند تمرینات به شما کمک خواهد کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، علاوه بر این نظارت بر ضربان قلب می‌تواند به کنترل بیماریها و سلامت بدنتان نیز کمک کند. در بین انواع مختلف مانیتور ضربان قلب، مانتیور های که به صورت تسمه بر روی سینه بسته می‌شوند به دلیل دقت بالاتری که نسبت به مچ بند و ردیاب تناسب دارند محبوب‌ترند.

در حین خرید مانیتور ضربان قلب تسمه‌ای به چه مواردی دقت کنیم؟

  • عرض تسمه: قبل از خرید دستگاه را امتحان کنید تا متوجه شوید با تسمه‌های عریض‌تر راحت‌تر هستید یا تسمه‌های باریک‌تر.
  • اندازه مانیتور: بعضی از بندهای قفسه سینه از ماژول‌های کوچک استفاده می‌کنند اما برخی مانیتورهای بزرگ‌تری دارند. که به ترجیح شخصی شما بستگی دارد
  • حافظه: اگر دوست ندارید در حین ورزش به گوشی هوشمندتان نگاه کنید؛ مانتیوری را بخرید که قابلیت ذخیره کردن داده‌های شما را داشته باشد.
  • اندازه گیری‌ها: مدل‌های پیشرفته‌تر علاوه بر ضربان قلب، فاکتورهای دیگر را نیز اندازه گیری می‌کنند.
  • باتری: این مانتیور ها ممکن است انواع منبع تغذیه متفاوتی داشته باشند. برخی با باتری قابل شارژ کار می‌کنند و برخی باتری‌های قابل تعویض دارند. عمر باتری در انتخاب این دستگاه‌ها اهمیت دارد.

در اینجا هفت تا از بهترین مانیتور ضربان قلب تسمه‌ای را مشاهده می‌کنید که برای دوندگان عالی هستند.

مانتیور ضربان قلب تسمه‌ای Polar H10

مانتیور H10 دارای باتری 400 ساعته، تسمه راحت در پهنای متوسط و حافظه داخلی برای یک جلسه آموزشی است.

مانتیور ضربان قلب تسمه‌ای Polar T31

T31Polar به خودی خود مانیتور ضربان قلب نیست. T31 در واقع فرستنده‌ای است که با دریافت ضربان قلب شما با یک ECG ضد آب و ارسال آن به ردیاب تناسب اندام یا ساعت هوشمند شما کار می‌کند. همچنین می‌تواند برای کارهای داخلی به تردمیل وصل شود.

مانیتور ضربان قلب تسمه‌ای Shanren Beat 20

به گوشی همراه نیاز ندارید زیرا Shanren Beat 20 داده‌ها را تا 100 جلسه تمرین ذخیره می‌کند، و بعداً می‌توانید از طریق برنامه Shanren Sport داده‌ها را به تلفن خود منتقل کنید. این مانیتور ضربان قلب ضربان قلب شما را ردیابی می‌کند و همچنین یک ویژگی هشدار لرزش منحصر به فرد دارد که هنگام نزدیک شدن ضربان قلبتان به حداکثر تنظیم شده در برنامه خود، به شما هشدار می‌دهد.

مانتیور ضربان قلب تسمه‌ای Wahoo Tickr X

Wahoo Tickr X تقریباً به هر چیزی از جمله تلفن و تبلت، ساعت Garmin و بیش از 50 برنامه تناسب اندام وصل می‌شود. این مانیتور، تسمه‌ای نرم و پهن دارد که از 23 تا 48 اینچ تنظیم می‌شود.

مانتیور ضربان قلب Garmin HRM-Run

تسمه فوق العاده نازک قفسه سینه با عمر باتری قابل توجه سالیانه (اگر شما یک ساعت در روز و یک بار در روز کار می‌کنید)، Garmin HRM دارای یک مانیتور کوچک و سبک وزن است که شش معیار مختلف از جمله تعادل چپ و راست، زمان تماس با زمین، طول گام و … را اندازه گیری می‌کند.

مانتیور ضربان قلب Garmin HRM-Tri

اگر برای تناسب اندام کلی خود به طور خاص، دوچرخه سواری و شنا انجام می دهید؛ باید Garmin HRM-Tri بخرید تا تمام داده‌هایتان را ثبت کند. این دستگاه با هر دستگاه دیگری سازگار است.

مانتیور ضربان قلب تسمه‌ای CooSpo IP67

اگر به دنبال خرید اقتصادی برای تمرین خود هستید، این همان مدل مورد نظر است. بند قفسه سینه CooSpo IP67 از فناوری ANT Plus و بلوتوث استفاده می‌کند، به شما این امکان را می‌دهد تا با دستگاهی که قبلاً در اختیار دارید بصورت بی سیم همگام سازی شده و کار کنید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها