بهترین فن‌های خنک کننده ایستاده در سال 2020

0
854

با استفاده از دستگاه‌های فن خنک کننده خانگی می‌توانید در ماه‌های گرم سال، سرمای مطبوعی را احساس کنید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، فن‌های ایستاده می‌توانند بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کنند و یا انرژی زیادی مصرف کنند، یک نسیم خنک کننده را در کل اتاق به جریان بیندازند. در این مقاله با بهترین فن‌های خانگی ایستاده آشنا می‌شوید.

بهترین مدل: فن ایستاده و 5 سرعته: Better Homes & Gardens

این فن با قیمت کمتر از 50 دلار در دسترس است. این فن علاوه بر تایمر و سه تنظیم سرعت، دو حالت نسیم ملایم را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

بی سرو صداترین فن: فن ایستاده Honeywell QuietSet HYF290B Whole Room

QuietSet علاوه بر نگه داشتن بالاترین سرعت و تنظیمات سفارشی در کلاس خود یکی از کارامدترین فن‌ها است. این فن از تنظیمات تقریباً بی صدا بهره برده و در حین خواب شما را آزار نمی‌دهد.

بهترین فن برای مکان‌های کوچک: TaoTronics TT-F001 Oscillating

با قیمت 80 دلار، TaoTronic TT-F001 یک فن ارزان قیمت نیست، اما با ترکیبی از ویژگی‌های عالی مانند ظاهر جمع و جور و اندازه‌ی 35 اینچی، و قدرت 60 وات و صدای کم یک انتخاب مناسب است.

بهترین فن ارتقا یافته: Dyson Pure Cool TP04 Air Purifying

جدیدترین نسخه این فن با فیلترهای کربن فعال شده و HEPA در ورودی اصلی، علاوه بر خنک کردن محیط اطراف، هوای بیرون را پاک کرده و گرد و غبار و مواد حساسیت زا را از بین می‌برد. Dyson ادعا می‌کند که این فن می‌تواند ذرات به اندازه 0.3 میکرون را جذب کند. فن Dyson دارای 10 تنظیم سرعت از 28 دسی بل فوق العاده آرام تا فن قوی 48 دسی بلی است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها