بهترین لپ تاپ‌های دومنظوره برای گیمینگ و مدرسه

0
19

چرا مجبور هستید بین لپ تاپ‌های گیمینگ و مدرسه یکی را انتخاب کنید؛ در حالی که می‌توانید لپ تاپی بخرید که هردو کار را انجام می‌دهد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از  engadget، اگر می‌خواهید کارهای چندرسانه ای را در کنار بازی انجام دهید، بهتر است به لپ تاپ‌های این لیست نگاهی بیندازید:

بهترین لپ تاپ میان رده برای همه : ASUS Zephyrus G14

Zephyrus G14 کمی گران شده ، اما همچنان یک لپ‌تاپ گیمینگ 14 اینچی عالی است.

مدل کنونی دارای پردازنده‌های Ryzen 7000 AMD و GPU RTX 4060 NVIDIA است و می‌تواند هر بازی مدرن با کیفیت 1440p را اجرا کند.

بهترین لپ تاپ پیشرفته: Razer Blade 15

Razer’s Blade 15   با یک فریم فلزی براق و محکم، طراحی ساده و چراغ‌های صفحه‌کلید RGB تولید می‌شود. شما می‌توانید Blade 15 را با جدیدترین پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل، RTX 4070 قدرتمند NVIDIA و صفحه نمایش OLED 1440p با فرکانس 240 هرتز تهیه کنید.

بهترین لپ تاپ اقتصادی: Dell G5 15

لپ‌تاپ‌های ارزان‌ سری G دل برای هر شخصی که پول کمی دارد ارزش بررسی را دارد. مدل G15  با جدیدترین پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل و پردازنده‌های گرافیکی سری RTX 30 و 40 NVIDIA – با قیمت کمتر از 1000 دلار در دسترس است.

بهترین لپ تاپ گیمینگ بدون محدودیت: ASUS Zephyrus Duo 16

جدیدترین Zephyrus Duo 16 ایسوس ، تازه‌ترین پردازنده‌های موبایل Ryzen AMD را با سخت‌افزار RTX سری 40 NVIDIA ترکیب می‌کند. یک صفحه نمایش 16 اینچی، با نور پس زمینه Mini-LED اختیاری نیز دارد.

بهترین لپ تاپ گیمینگ با صفحه نمایش بزرگ: Alienware m18

بزرگ‌ترین و قدرتمندترین لپ‌تاپ Alienware،مدل m18، برای افرادی مناسب است که اندازه صفحه‌نمایش بزرگ دوست دارند.  این مدل را می‌توانید با سریع‌ترین پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل تهیه کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها