بهترین لپ تاپ‌ های پاییز 2022 را بشناسید

0
81

در سه ماه گذشته، در مجموع 86 لپ‌تاپ توسط ویراستاران بخش فناوری Notebookcheck بررسی شد و در نهایت بهترین لپ تاپ‌ های پاییز سال 2022 انتخاب شد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از notebookcheck، این لپ تاپ‌های برتر از جمله لپ‌تاپ‌هایی با تجهیزات کامل AMD، گیمینگ های رده بالا و کم‌هزینه و همچنین مک بوک ایر فعلی اپل با پردازنده جدید M2 است.

در میان لپ‌تاپ‌هایی که در سه‌ماهه اخیر آزمایش شده‌اند، تعداد زیادی نوت‌بوک نیز وجود دارند.

برندگان آزمون: این لپ‌تاپ‌ها نمرات برتری را کسب کردند

دو مدل اپل بار دیگر در صدر جدول بهترین لپ تاپ‌ ها در این سه ماهه قرار گرفتند. Apple MacBook Air توانست در هر دو پیکربندی سطح پایه (8 هسته‌ای) برنده شود.

سایر برنده‌ها (امتیاز کلی حدود 90شامل%)  HP Spectre x360، یک کانورتیبل 13 اینچی باکیفیت، Huawei MateBook X Pro 2022، یک لپ‌تاپ مالتی مدیا جمع‌وجور با تمرکز بر CPU و نمایشگر، و یک مدل ایسوس هستند.

ZenBook S 13 OLED دارای صفحه نمایش بزرگ 13.3 اینچی و OLED درخشان است و به لطف پردازنده Ryzen 7 می‌تواند از نظر عملکرد عالی عمل کند.

گیمرها ممکن است به Razer Blade 17 علاقه مند شوند.

سری ThinkPad T در میان لپ‌تاپ‌های اداری و تجاری عالی است.

Lenovo ThinkPad T16 G1 اولین مدل با صفحه نمایش بزرگ و روشن 16 اینچی و عمر باتری خوب است. Latitude 13 7330 Dell را می‌توان در انواع مختلفی پیکربندی کرد، حتی جنس بدنه آن را می‌توان بین آلومینیوم، منیزیم و فیبر کربن انتخاب کرد.

بهترین لپ تاپ های منتخب ویرایشگران در پاییز 2022

HP Elite Dragonfly G3

Dragonfly یک لپ تاپ برند HP برای کاربران تجاری است که مرتب در حال حرکت هستند. این لپ‌تاپ دارای طراحی زیبا؛ عملکرد خوب و گزینه‌های امنیتی حداکثری است.

Lenovo ThinkPad Z13 G1

Lenovo ThinkPad Z13 با صفحه نمایش 13.5 اینچی، مشابه HP Elite Dragonfly G3 است. همچنین به دلیل جمع و جور بودن و استحکام، برای کاربران حرفه‌ای در حال حرکت بسیار عالی است. ThinkPad Z13 حدود 1.2 کیلوگرم (2.7 پوند) وزن دارد و می‌توانید تا 10 تا 14 ساعت با آن کار کنید.

Lenovo Legion 7 16ARH

Legion مخفف لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو است و Legion 7 در بالای نمودار است. عملکرد آن در بالاترین سطح است و از تراشهٔ AMD استفاده می‌کند. در کنار پردازنده Ryzen 9 HX، از Radeon RX 6850M XT استفاده می‌کند که می‌تواند به سطح GeForce RTX 3070Ti یا 3080Ti برسد.

 

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها