بررسی بهترین لپ تاپ های مخصوص کودکان در سال 2019

0
3391
بررسی بهترین لپ تاپ های مخصوص کودکان در سال 2019

انتخاب بهترین لپ تاپ های مخصوص کودکان در سال های اخیر به نظر دشوار خواهد بود، محصولات مختلفی این روزها در بازار وجود دارد که می توانند انتخاب های خوبی به شمار روند اما باید خرید یک لپ تاپ باید موارد متعددی را مورد بررسی قرار داد که در این بخش قصد داریم آن ها را مرور کنیم.

برخی از پدرو مادرها دوست دارند که فرزندانشان زودتر با فناوری آشنا شوند از این رو خرید برخی محصولات مانند لپ تاپ را مناسب می دانند،  خرید اینگونه لوازم اثرات مثبت و منفی خود را می تواند به همراه داشته باشد که جدای از آن ها قصد داریم به مواردی که قبل از خرید باید به آن ها پرداخت بپردازیم.در نظر داشته باشید که لپ تاپ ها برای کودکان به عنوان یک کالای لوکس محسوب می شود و بسیاری از مواردی که بزرگسالان به آن ها احتیاج دارند را نیازی ندارند.

موارد مهم در هنگام خرید لپ تاپ برای کودکان

استفاده ساده را می توان مهم ترین ویژگی دانست که باید به آن توجه کرد، زیرا کودکان باید بتوانند با راحتی با کامپیوتر خود ارتباط برقرار کنند. بدون شک این موضوع در کنار رنگ لپ تاپ یا کامپیوتر می تواند برای خرید مناسب تعیین کننده به شمار رود. کودکان عاشق رنگ های سرگرم کننده و شاد هستند و شما قصد دارید برای خرید لپ تاپ برای آن ها لوازم شخصی خود را از آن ها جدا کنید از این رو توجه به رنگ مورد آن ها بسیار اهمیت دارد. با این وجود اگر قصد دارید از لپ تاپ هایی خریداری کنید که رنگ های محدودی دارند می توانید از استیکر ها و برچسب هایی استفاده کنید که آن ها را تغییر دهد.

در کنار موارد یاد شده در نظر داشته باشید که استفاده از صفحه نمایش لمسی بسیار دشوار تر برای کودکان است و از این رو ممکن است در روزهای ابتدای استفاده از لپ تاپ با مشکلاتی رو به رو شوند از این رو پیشنهاد می کنیم که سراغ صفحه نمایش های لمسی نروید و به این موضوع توجه کنید که هزینه تعمیر این دستگاه ها نیز بسیار زیاد است.

با تمام تفاسیر اگر قصد دارید لپ تاپ هایی را خریداری کنید که به صورت لمسی باشند پیشنهاد می کنیم از محصولاتی خریداری کنید که کیبورد آن ها به سادگی جدا می شود و کاربردی مانند تبلت را نیز دارد. این موضوع می تواند نیاز کودک شما را به تبلت نیز به خوبی برطرف کند.

موارد مهم در هنگام خرید لپ تاپ برای کودکان

قیمت عاملی تعیین کننده در خرید لپ تاپ

در انتها نیز این موضوع را یادآور می شویم که کودکان معمولا با بی احتیاطی از وسایل خود استفاده می کنند، از این رو انتخاب دستگاه های ارزان قیمت می تواند مورد توجه شما قرار گیرد. پیشنهاد می کنیم که در کنار این موضوع که قیمت دستگاه چقدر است به هزینه های تعویض قطعات آن نیز بپردازید و دستگاهی که خریداری می کنید را بیمه کنید تا در صورت بروز مشکل بخشی از هزینه های ناشی از آن جبران شود.

قیمت عاملی تعیین کننده در خرید لپ تاپ

بهترین لپ تاپ برای کودکان

لپ تاپ HP Stream 11-y010nr را می توان یک لپ تاپ آبی رنگ با نرم افزار آفیس 365 دانست. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 11.6 اینچی است که با پنل LED-backlit است. این محصول از پردازنده دو هسته ای 1.6 گیگاهرتزی اینتل سلرن و همچنین پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics 400 بهره می برد. این محصول دارای رم 4 گیگابایتی DDR3 SDRAM، 32 گیگابایت حافظه eMMC و 32 گیگابایت فلش مموری به فروش می رسد. این لپ تاپ با ویندوز 10 و همچنین نسخه رایگان یکساله آفیس 360 می تواند شرایط خوبی را برای کودک شما رقم زند.

باتری این لپ تاپ عمری در حدود 10 ساعت و 45 دقیقه دارد واز USB 3.0 port و USB 2.0 port بهره می برد.در نظر داشته باشید که صفحه نمایش این دستگاه antiglare است و زمانی که کودک شما ساعت ها از این لپ تاپ استفاده کند چشم وی آسیب نمی بیند.

بهترین لپ تاپ برای کودکان

معرفی لپ تاپ Acer Spin 1 SP111-32N-C2X3

لپ تاپ 11.6 اینچی با صفحه نمایش لمسی این محصول رزولوشن فول اچ دی دارد و از پنل IPS LED بهره می برد. لپ تاپ یاد شده دارای وب کم با روزلوش 1280 در 720 است و این محصول جذاب دارای پردازنده دو هسته ای اینتل Celeron N3350 با فرکانس 2.4 گیگاهرتزی است. ایسر برای لپ تاپ خود رم 4 GB DDR3 را در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی از نوع فلش مموری داخلی در نظر گرفته و جایگاه رم این دستگاه نیز قابلیت اضافه کردن حافظه داخلی تا 128 گیگابایت را در اختیار شما قرار می دهد.

Acer Spin 1 SP111-32N-C2X3 با ویندوز 10 عرضه می شود و از قلم استایلوس نیز برای کار با Windows Ink پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای باتری 4670 میلی آمپری است که حدود 8 ساعت عمر باتری در اختیار شما قرار می دهد. این لپ تاپ گزینه بسیاری خوبی برای افرادی است که قصد دارند کودکانشان مهارت های هنری خود را به تصویر درآورند یا افرادی که علاقه بسیار زیادی به مشاهده کارتون و فیلم دارند نیز به دلیل رزولوشن بالا مناسب خواهد بود.

معرفی لپ تاپ Acer Spin 1 SP111-32N-C2X3

LG Gram 13Z980-U.AAW5U1 لپ تاپی سبک با عمر باتری بسیار خوب

لپ تاپ ال جی شرایط بسیار خوبی را برای خرید مهیا می کند این محصول دارای کیبورد بک لایت است و صفحه نمایش 13.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی و همچنین پنل IPS LCD شرایط خوبی را برای خرید رقم می زند. این لپ تاپ سفید رنگ با رم DDR4 دوکاناله 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه داخلی SSD شرایط بسیار خوبی را در این زمینه برای شما مهیا می کند که به نظر می تواند بسیاری از فعالیت های کودکان را تا چندین سال پوشش دهد. این محصول از پردازنده نسل هشتم Intel i5-8250U چهار هسته ای و همچنین پردازنده گرافیکی Intel HD بهره می برد.

خرید این لپ تاپ بدون شک بسیار جالب خواهد بود، این محصول برای افرادی که به لوازم خود آسیب وارد می کنند بسیار خود خواهد بود و همچنین دارای نور پس زمینه است که در هنگام کار کردن در محیط های تاریک مناسب خواهد بود.

در این بخش به بررسی چند لپ تاپ پرداختیم که می توانند گزینه های خوبی برای خرید شما به شمار روند، در کنار این محصولات می توانید از لپ تاپ های Dell i3168-3270RED، Samsung XE500C13-K04US، Fusion5 T50 و ASUS VivoBook E403NA-US04 به عنوان محصولات مناسب دیگر یاد کرد که بدون شک خرید های خوبی در این زمینه خواهد بود.LG Gram 13Z980-U.AAW5U1 لپ تاپی سبک با عمر باتری بسیار خوب

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها