با بهترین موبایل دنیا از دیدگاه های متفاوت آشنا شوید

0
3973
با بهترین موبایل دنیا از دیدگاه های متفاوت آشنا شوید

با بهترین موبایل دنیا از دیدگاه های متفاوت آشنا شویدکالاسودا- بهترین موبایل دنیا کدام است سوالی است که پاسخ به آن به موارد زیادی بستگی دارد. اما به طور کلی اگر بخواهیم یک موبایل را به عنوان بهترین موبایل دنیا در نظر بگیریم، بهتر است ابتدا در میان دو بخش سخت افزار و دوربین یکی را اولویت قرار داده تا به برترین پاسخ در این مورد برسیم.

امروز قصد داریم این موضوع را بررسی کنیم، به همین دلیل دو معیار مشخص شده برای بهترین موبایل دنیا را از دیدگاه دو مرجع بررسی می کنیم. در بخش سخت افزار بنچمارک آنتوتو را انتخاب کردیم و از آن برای پاسخ به این سوال کمک گرفتیم. با ما همراه باشید.

گوشی هوشمند آیفون ایکس اس مکس از دید بسیاری از وب سایت ها برترین پردازنده را دارد. این گوشی هوشمند در وب سایت آنتوتو نمره 372106 را کسب و خود را به عنوان بهترین موبایل دنیا معرفی می کند. این گوشی هوشمند گران قیمت از پردازنده A12 استفاده می کند که بسیار قدرتمندتر از کایرین 980 و اسنپدراگون 845 است. البته بهتر است این موضوع را نیز مورد بررسی قرار دهیم که اگر گوشی هوشمند آیفون ایکس اس مکس را در نظر نگیریم، در میان گوشی های اندرویدی میت 20 پرو هوآوی در صدر قرار می گیرد. به طور کلی گوشی های هوشمندی که دارای پردازنده هفت نانومتری هستند، امتیازهای بسیار بالاتری را دریافت کرده اند.با بهترین موبایل دنیا از دیدگاه های متفاوت آشنا شوید

هوآوی؛ بهترین موبایل دنیا در بخش دوربین عکاسی

در حال حاضر پاسخ بهترین موبایل دنیا در بخش دوربین در اختیار پی 20 پرو هوآوی است، البته این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که هنوز سری میت 20 این برند در جدول وب سایت DxOmark قرار نگرفته است. در این جدول پی 20 پرو امتیاز 109 را دریافت کرده و در صدر قرار دارد. رتبه دوم در این رده بندی در اختیار گوشی هوشمند آیفون ایکس اس مکس است و رتبه سوم در اختیار پرچمداران سامسونگ و اچ تی سی قرار دارد.

به طور کلی در سال 2018 بهترین موبایل دنیا را باید در بین برندهای اپل و هوآوی جست و جو کرد و این موضوع را نیز باید مدنظر داشت که سامسونگ نیز در این زمینه موفقیت های بسیاری را به دست آورده است.با بهترین موبایل دنیا از دیدگاه های متفاوت آشنا شوید

در حال حاضر برند سامسونگ پرفروش ترین برند گوشی های موبایل محسوب می شود و پس از آن هوآوی توانسته است جایگاه اپل را برای خود کند و در رتبه دوم قرار گیرد. لازم به ذکر است که اپل نیز در این رده بندی رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها