بهترین کابل های LAN

0
754

کالاسودا_از طریق کابل های LAN می شود به بی نهایت دست پیدا کرد.

تمام اتصال های اینترنت یا از طریق وایرلس و یا از طریق کابل های LAN متصل می شوند. در حالی اتصال از طریق Wi-Fi می تواند شما از شلوغی بیش از حد منزل و محل کار جلوگیری کند ولی خب اتصال از طریق کابل LAN سریع تر و بدون وقفه خواهد بود.

اگر شما از مدل CAT 5 استفاده می کنید یا اینکه می خواهید کابل قدیمی خود رو ارتقاء دهید، انتخاب های متعددی در این زمینه وجود دارد. امروز می خواهیم تعدادی از این کابل های LAN رو به شما معرفی کنیم.

بهترین

کابل اینترنت Vandesail – CAT 7

طول : ۱۶ فیت

قیمت : ۲۰ دلار

کابل Cat 7 جز کابل های محبوب می باشد که می تواند تا سرعت ۱۰GB رو جا به جا کند. این کابل ها با دستگاه قدیمی می تواند کاربرد داشته باشد. این کابل ها رو می توانید تا ۱۶۴ فیت افزایش دهید. این کابل بدلیل این که صاف است به راحتی می شود این کابل رو در زیر فرش قرار داد.

نکته دیگر اینکه این کابل ها در بازار موجود می باشد و شما می توانید با قیمت مناسب آنها رو خریداری کنید. 

بقیه مدل ها

کابل Mediabridge – Cat 5e

طول : ۵۰ فیت

گارانتی : ۱ ساله

قیمت : ۱۱ دلار

درست است که کابل های Cat 7  تا ۱۰ گیگابایت سرعت رو انتقال می دهند ولی مدل های دیگر هم این پتانسیل رو دارند که سرعت رو تا ۱GB/s جا به جا کنند حتی این کابل ها برای اینترنت ها ضعیف تر هم مناسب می باشند.مدل Mediabridge یعنی Cat 6 و Cat 5e به راحتی می توانند نیاز کاربران رو برطرف کنند.

کابل مدل ( AmazonBasics RJ45 Cat6 )

طول : ۲۵ فیت

گارانتی : ۱ ساله

قیمت : ۵ دلار

زمانی که می خواهید از سرعت ۱۰GB/s استفاده کنید ، طول این کابل نباید از ۵۵ متر بیشتر باشد. اگر این پارامترها رو رعایت کنید می توانید از سرعت ایده آل بهره ببرید.

 
 

کابل مدل Cat 6 به رنگ سفید و با طول ۱۰۰ فیت و حالت چسبندگی

طول : ۱۰۰ فیت

گارانتی : مادام العمر

قیمت : ۲۴ دلار

این کابل ها به قدری مناسب هستند که می توانید آنها رو از زیر فرش نیز رد کنید. این کابل با طول ۱۰۰ فیت به راحتی در تمام منزل شما نصب می شود.

اگر این اندازه برای منزل شما زیاد می باشد می توانید از کابل هایی با متراژ پایین تر استفاده کنید.

کابل مدل Cat 5e  با طول ۳۰ فیت

طول : ۳۰ فیت

قیمت : ۵ دلار

همانطور که قبلا اشاره شد ، کابل های مدل Cat 5e می توانند سرعت ۱GB/s رو بدون مشکل انتقال دهند. قیمت مقرون به صرفه اون نیز از دیگر مزیت های این کابل می باشد.

 

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها