بهترین کیف‌های نظم دهنده‌ی لوازم جانبی

0
2270

شما به راحتی می‌توانید از کیف‌های نظم دهنده‌ مناسب برای مرتب کردن و سازماندهی قلم و خودکار، لوازم آرایشی، کابل‌ها و … استفاده کنید. در این مطلب با 7 سازمان‌دهنده لوازم جانبی آشنا می‌شوید که هم سبک هستند و هم دوام آنها بالاست و به راحتی استفاده می‌شوند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، برخی کوله پشتی‌ها و کیف‌ها جیب‌های متعددی دارند که شما می‌توانید از آن برای مرتب کردن و سازمان دهی وسایل کوچک خود استفاده کنید. اما در مقابل برخی کیف‌ها این قابلیت را ندارند و ممکن است وسایل شما در آن نا منظم به نظر برسند. در این راستا می‌توانید از انواع نظم دهنده‌های مناسب برای کیفتان استفاده کرده و وسایلتان را مدیریت کنید.

بهترین نظم دهنده و سازمان دهنده کابل و شارژر

گزینه اول: نظم دهنده و سازمان دهنده لوازم جانبی Incase Nylon

سازمان دهنده لوازم جانبی Incase Nylon یک نظم دهنده ضد آب، سبک و محکم برای نگهداری انواع شارژرها، کابل هل، لوازم آرایشی و بهداشتی و دارای فضای کافی برای تجهیزات روزمره است.

ضخامت این کیف 2 اینچ (5 سانتی متر) است و یکی از باریک‌ترین کیف‌های سازمان دهنده این لیست به حساب می‌آید. یک جیب زیپی خارجی با یک سوراخ به اندازه کابل که به سمت داخل منتهی می‌شود؛ در این کیف قرار دارد که به راحتی می‌توانید بدون خارج کردن گوشی باتری آن را شارژ کنید. علاوه بر این فضای توری شکل داخل آن با اندازه‌های متنوع برای نگهداری آداپتور برق، کارت‌های SD، قلم و … در نظر گرفته شده است.

جنس آن از پلی نایلون بوده و دوام بالایی دارد. همانطور که اشاره شد بدنه آن ضد آب است؛ اما از آنجا که بدنه نرم و لطیفی دارد بر اثر فشار ممکن است تغییر شکل داده و یا به وسایل درون آن آسیب برسد. اما لبه‌های کیسه سفت و سخت باقی می‌مانند، بنابراین درزها فشرده نمی‌شوند و محتویات آن از بین نمی‌رود.

گزینه دوم: سازمان دهنده کابل Aer Cable Kit

کیت کابل Aer دارای محفظه‌های دوتایی است که لوازم جانبی بیشتری نسبت به طرح‌های مشابه در خود جای می‌دهد. بدنه آن سفت است و ضد آب طراحی شده است. این کیف دارای حلقه‌ها و جیب‌های زیادی برای بسته بندی وسایل ظریف و همچنین محفظه باز بزرگ برای وسایل بزرگ است.

این کیف از جنس نایلون بالستیک محکم ساخته شده و در برابر خراش مقاوم است. بدنه آن ضد آب است و زیپ‌ها نیز بسیار محکم هستند. البته بدنه آن نرم است و به علت پر شدن تغییر شکل می‌دهد؛ اما درزها قوی هستند و باز نمی‌شوند.

نظم دهنده‌های سبک به صورت توری

گزینه اول: سازمان دهنده کابل توری شکل The Container Store Black Micro Mesh Pouches

این نظم دهنده برای نگهداری کابل‌ها و وسایل بهداشتی شما مناسب است و شما بدون باز کردن آن می‌توانید محتویت درون آن را مشاهده کنید.

بدنه آن از جنس توری‌های ظریف و محکم است؛ بنابراین وسایلی مانند قلم‌های مویی از آن بیرون نمی‌زنند. درزهای آن محکم است و یکی از نرم‌ترین زیپ‌هایی است که در این بررسی با آن برخورد کرده‌ایم.

این کیف‌ها در اندازه و رنگ‌های متنوعی در دسترس هستند؛ در واقع شما می‌توانید آن را در سه سایز و 4 رنگ خریداری کنید. البته از آنجایی که این کیف‌های نظم دهنده به صورت توری طراحی شده‌اند ضد آب نیستند.

گزینه دوم: سازمان دهنده کابل توری شکل Vaultz Mesh Storage Bags

اگر به دنبال سازمان دهنده‌های ارزان قیمت و توری شکل هستید؛ این مدل را انتخاب کنید. بدنه آنها سبک‌تر و انعطاف پذیر تر از مدل‌های مشابه است. هر بسته ترکیبی از چهار اندازه و رنگ مختلف دارد. به طور مثال از یکی از انها برای نگهداری وسایل برقی و از دیگری برای نظم دادن به وسایل بهداشتی و آرایشی استفاده نمایید.

البته این کیف‌ها به علت بزرگ بودن سوراخ‌های توری برای نگهداری لوازم کوچک مناسب نبوده و همانطور که می دانید ضد آب نیستند.

بهترین نظم دهنده برای لوازم بهداشتی و آرایشی

گزینه اول: نظم دهنده Dsptch Dopp Kit

Dsptch Dopp Ki برای حمل شارژرها و کابل و هم لوازم آرایشی و لوسیون مناسب‌تر است زیرا محفظه اصلی دارای سه حلقه الاستیک گسترده است که برای نگهداری وسایل بهداشتی طراحی شده است. همچنین فضای کافی برای لوازم بزرگ و کوچک دیگر نیز وجود دارد.

این کیت دارای روکش نایلون بالستیک بوده و بدنه آن مقاوم در برابر خراش و ضد آب است.

 

گزینه دوم: سازمان دهنده رولی Osprey UltraLight

اگر به دنبال یک کیت نظم دهنده باریک هستید که احتیاجی به ضد آب بودن ندارد این مورد انتخاب مناسبی است. این کیف ترکیبی از محفظه‌های توری، باریک و پهن برای کابل‌ها، آداپتورها و قلم‌ها، شارژر، باتری و لوازم بهداشتی وجود دارد.

تمیز کردن این کیت با توجه به جنس نایلونی آن اسان تر است و در صورت نشت لوازم آرایشی خود به راحتی می‌توانید آن را تمیز کنید. از معایب آن می‌تواند ضد آب نبودن این کیف اشاره کرد. علاوه بر این برای خارج کردن یک وسیله ممکن است مجبور شوید تعدادی از وسایل دیگر را خارج کنید.

یک کیف نظم دهنده شیک Cuyana Leather Travel Case Set

اگر دوست دارید از یک کیف نظم دهنده شیک استفاده کنید؛ این مدل انتخاب خوبی است. این مجموعه از یک جفت کیف چرمی زیبا در اندازه کوچک و بزرگ تشکیل شده‌اند. این کیف در 13 رنگ ارائه شده و از چرم Argentine با روکش چرم مصنوعی ساخته شده‌اند.

مجموعه Cuyana با یک کیف بزرگ (7 در 12 در 3 اینچ) و یک کیسه کوچک (5 در 8 در 2 اینچ کوچک) به فروش می‌رسد. کیف بزرگتر یک جفت جیب داخلی دارد که بسیار مفید است.

روکش این چرم بسیار حساس است بنابراین اگر با لوازم خود خشن برخورد می‌کنید این کیف مناسب شما نیست.

چگونه یک کیف نظم دهنده و سازمان دهنده مناسب برای لوازم جانبی خود انتخاب کنیم؟

بهترین راه برای انتخاب این نظم دهنده‌ها این است که تعیین کنید چه نوع لوازم جانبی را در آن نگهداری خواهید کرد. به طور مثال اگر تعداد زیادی از وسایل جانبی، از کابل‌ گرفته تا لوازم بهداشتی و آرایشی به همراه دارید و دوست دارید همه را در کار هم داشته باشید؛ بهتر است از کیف‌هایی استفاده کنید این قابلیت را دارند. در غیر این صورت کیف‌های توری چند تایی انتخاب مناسب‌تری برای شما است.

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها