بهترین گوشی‌های اقتصادی زیر 300 دلار بازار

0
557

اگر از نظر اقتصادی در تنگا هستید؛ اما مجبورید گوشی هوشمند خود را ارتقا دهید؛ این گوشی‌ها با قیمت 300 دلار و یا کمتر انتخاب‌های خوبی به حساب می‌آیند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت؛ در این لیست بیشتر گوشی‌های اقتصادی متعلق به برند موتورولا هستند؛ که با عرضه‌ی گوشی‌های جدید و با کیفیت و قیمت پایین به محبوبیت رسیده است. در کنار آن سایر برندهای اندرویدی نیز وجود دارد.

Motorola Moto G Stylus

اگر به دنبال یک گوشی ارزان‌تر و جایگزین Note 10 هستید، Stylus Moto G با قیمت 300 دلار انتخاب خوبی است. این گوشی از دوربین‌های سه تایی، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نیز برخوردار است.

Samsung Galaxy A50

این گوشی برند سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED، حسگر اثر انگشت روی صفحه و جک هدفون بوده و در پشت بدنه آن، سه دوربین شامل یک لنز اولتراواید؛ یک “لنز عمق” قرار دارد که برای گرفتن عکس‌های پرتره با پس زمینه‌های دراماتیک استفاده می‌شود.

Motorola Moto G Power

Moto G Power جدید با قیمت 250 دلار ارزانتر از G Stylus است و یک باتری 5،000 میلی آمپر ساعتی قدرتمند را در بدنه‌ی خود جای داده است. این گوشی دارای سه دوربین عقب، صفحه نمایش 6.4 اینچی و فضای ذخیره سازی قابل ارتقا است.

LG K40

گوشی LG K40 با قیمت کمتر از 200 دلار در سال 2019 عرضه شده و دارای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی، سنسور اثر انگشت و دوربین 13 مگاپیکسلی است؛ علاوه بر این از یک پردازنده هشت هسته‌ای و یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی نیز بهره می‌برد.

Motorola Moto G7

Moto G7 به اندازه همتای خود G7 Play ارزان نیست، اما با قیمت 300 دلار، هنوز هم یک گوشی اقتصادی به حساب می‌آید. Moto G7 دارای یک دوربین دوگانه، باتری قوی و طراحی بدنه‌ی براق است و به سرعت شارژ می‌شود.

Motorola Moto G7 Play

Moto G7 Play یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های اندرویدی اقتصادی است؛ که از پردازنده‌ی اسنپدراگون و روکش ضد آب، نمایشگر 5.7 اینچی و دوربین تک 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

Motorola Moto G7 Power

موتورولا G7 Power باتری 5000 میلی آمپری دارد و قادر است 23 ساعت و 10 دقیقه در روز روشن بماند.

 

 

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها