معرفی بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ تا سه میلیون تومان

0
1885
معرفی بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ تا سه میلیون تومان

کمپانی سامسونگ در کنار برند های هواوی و آیفون فروش خوبی در بازار ایران دارند. این گوشی های هوشمند اندرویدی بدون شک پرطرفدارترین برند گوشی های هوشمند در بازار ما هستند. در این بخش قصد داریم به بررسی و معرفی بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ تا سه میلیون تومان بپردازیم.

گلکسی A20 سامسونگ ؛ جدید ترین میان رده سامسونگ در کنار بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ تا سه میلیون تومان

گوشی هوشمند گلکسی A20 سامسونگ را باید جذاب ترین محصول برای گوشی های هوشمند دانست. این گوشی هوشمند از معدودترین گوشی های موبایل است که از اندروید 9 بهره می برد. گلکسی A20 سامسونگ با 32 گیگابایت حافظه داخلی و رم 3 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می دهد. این گوشی هوشمند از پردازنده اگزینوس 7884 بهره می برد و به عنوان یکی از برترین میان رده های موجود در بازار به شمار می رود. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش بسیار با کیفیت 6.4 اینچی بهره می برد و به نظر به سرعت به یکی از گوشی های پرفروش بازار تبدیل می شود. این گوشی هوشمند قیمتی در حدود دو میلیون و نهصد هزار تومان دارد.

گلکسی A10 ؛ گوشی هوشمند مقرون به صرفه و جدید سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی A10 را می توان در کنار گوشی های ارزان قیمت این برند محبوب قرار داد. این گوشی هوشمند نسخه ی ارزان قیمتی از گلکسی A20 است و از پردازنده و حافظه داخلی مشابهی با برادر بزرگتر خود روانه بازار فروش می شود. سامسونگ برای این محصول رم 2 گیگابایتی را در نظر گرفته و در این محصول از پنل ال سی دی و 6.2 اینچی استفاده کرده است.

این گوشی موبایل که در میان بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ تا سه میلیون تومان قرار دارد با قیمتی در حدود دو میلیون و دویست هزار تومان به فروش می رسد.گلکسی A10 ؛ گوشی هوشمند مقرون به صرفه و جدید سامسونگ

گوشی های موبایل سری M سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی M10 در دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند در نسخه ارزان قیمت حدود 2 میلیون تومان به فروش می رسد و نسخه 32 گیگابایتی این محصول نیز با قیمتی نزدیک به دو میلیون و سیصد هزار تومان در اختیار کاربران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند در رنگ های آبی و مشکی به فروش می رسد.

گوشی موبایل گلکسی M10 سامسونگ صفحه نمایش 6.2 اینچی و رزولوشن اچ دی پلاس و صفحه نمایش اینفینیتی وی روانه بازار فروش می شود. این گوشی موبایل از لنز های 13 و 5 مگاپیکسلی بهره می برد، سامسونگ برای این موبایل لنز دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است.

گوشی هوشمند گلکسی M20 یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند این برند به شمار می رود. این گوشی هوشمند را می توان منطقی ترین قیمت در میان قیمت گوشی های سری M سامسونگ در بازار ایران دانست. این محصول در نسخه های 32 و 64 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

نسخه 32 گیگابایتی این محصول در حدود دو میلیون و هفتصد هزار تومان قیمت دارد و نسخه 64 گیگابایتی آن نیز حدود پانصد هزار تومان گرانتر به فروش می رسد.

گوشی موبایل گلکسی M20 نیز صفحه نمایش 6.3 اینچی دارد و رزولوشن فول اچ دی پلاس نیز مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی از رم نرم افزاری سه گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی شرایط جالبی را کاربران فراهم می کند.

در کنار این گوشی های هوشمند گلکسی J8 نیز با قیمتی در حدود سه میلیون تومان به فروش می رسد و با وجود قدیمی تر بودن هنوز هم مورد تایید کاربران است.گوشی های موبایل سری M سامسونگ

نظر شما در مورد بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ تا سه میلیون تومان چیست ؟ کدام گوشی هوشمند ارزش خرید بالایی دارد؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها