به روز رسانی جستجو روی گوگل مپ مبتنی بر واقعیت افزوده

0
187

گوگل آپدیت جدیدی برای گوگل مپ خود مبتنی بر لایو ویوی واقعیت افزوده ارائه کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام ارنا، گوگل ماه سپتامبر بود که قابلیت جستجوی لایو ویوی واقعیت افزوده را معرفی کرد و حالا آپدیت جدید در شهرهای منتخب شامل لس آنجلس، لندن، نیویورک، پاریس، سان فرانسیسکو و توکیو در دسترس است.

در آپدیت جدید به کاربر اجازه می‌دهد با استفاده از دوربین گوشی در زمان واقعی پیمایش کند.

حالت لایو ویو اجازه می‌دهد تا فلش‌ها بالای محیط اطراف قرار گرفته و نقاط دیدنی یا مکان‌های در حال جستجو را به شما به صورت اشاره‌ای نشان دهد.

با استفاده از میلیاردها تصویر نمای خیابان، هوش مصنوعی و واقعیت افزوده، گزینه جدید جستجوی Live View به شما درک بهتری از محیط اطرافتان می‌دهد. مغازه‌ها، رستوران‌ها، بانک‌ها، دستگاه‌های خودپرداز و غیره را نمایش می‌دهد، حتی اگر برای مثال در دید نباشند و در گوشه و کنار باشند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوربین گوشی خود را در Maps فعال کنید و به سمتی که نیاز دارید اشاره کنید.

برچسب هایی که روی این امکانات ظاهر می شوند اکنون دارای اطلاعات مفیدی مانند ساعات شلوغی، محدوده قیمت، رتبه بندی و البته باز بودن یا نبودن آن هستند.

یک گزینه جدید ایستگاه شارژ EV نیز در راه است که به شما امکان می‌دهد ایستگاه‌های سازگار و نقاط شارژ سریع بالای 50 کیلو وات را بیابید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها