لیست محصولاتی که به روز رسانی های اپل را دریافت می کنند اعلام شد

0
193

به تازگی کمپانی اپل به روز رسانی iOS13 را با قابلیت های بسیار معرفی کرد، از بهترین ویژگی های این به روز رسانی می توان به حالت تاریک، پیشرفت های بسیار جالب در برنامه نقشه و… اشاره کرد. به روز رسانی سیستم عامل برای آیپد ها نیز به زودی در اختیار کاربران قرار می گیرد. اپل به تازگی لیستی از گوشی ها و همچنین آیپد هایی که به روز رسانی های جدید را دریافت می کنند انتشار داده است که در این مقاله به مرور آن ها می پردازیم.

گوشی های هوشمند آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس در کنار آیفون ایکس آر محصولاتی هستند که به عنوان پرچمداران فعلی اپل در این لیست قرار می گیرند، در کنار این گوشی های هوشمند آیفون ایکس، آیفون 8 و 8 پلاس نیز این به روز رسانی را دریافت می کنند. کمپانی اپل محصولات دیگر خود را نیز تحت پوشش این به روز رسانی قرار می دهد و محصولاتی نظیر آیفون 7 و 7 پلاس و نسخه 6 اس و 6 اس پلاس در کنار آیفون Se به روز رسانی iOS13 را دریافت می کنند. بر اساس اخبار منتشر شده iPod Touch نسل 7 ام نیز این به روز رسانی را دریافت می کند.

با توجه به این موارد باید در نظر داشته باشیم که گوشی های هوشمند آیفون 6 و محصولاتی قبل از این گوشی هوشمند به روز رسانی جدید اپل را دریافت نمی کنند و این گوشی های هوشمند در کنار 6 پلاس و 5 اس می توانند از آخرین نسخه iOS 12 بهره مند شوند.

در ادامه این بخش نیز قصد داریم به مرور محصولاتی که از سیستم عامل جدید آیپد ها موسوم به iPadOS پشتیبانی می کنند بپردازیم.

آیپد پرو های 12.9 اینچی کمپانی اپل این به روز رسانی را دریافت می کنند و تمام نسخه های این محصول از سال 2015 این بسته نرم افزار را دریافت می کنند. در کنار این محصولات آیپد پرو های 11، 10.5 و 9.7 اینچی نیز این به روز رسانی جدید برای محصولات اپل را دریافت خواهند کرد. آیپد های 9.7 اینچی نسخه 2017 و 2018 نیز در این لیست قرار دارند و در کنار آیپد Air های نسخه اول و دوم و آیپد مینی 2019 و نسخه 4 ام آیپد مینی به روز رسانی موسوم به iPadOS را دریافت خواهند کرد.

زمان عرضه به روز رسانی های جدید محصولات اپل

در مورد زمان عرضه این به روز رسانی های باید اعلام کرد که نسخه آزمایشی این سیستم عامل ها در آخر این ماه میلادی در اختیار کاربران قرار می گیرد و نسخه اصلی این به روز رسانی ها نیز از اول پاییز در اختیار محصولاتی که مورد بررسی قرار دادیم قرار خواهد گرفت.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها