به زودی از ۵۵ اموجی جدید رونمایی می شود

0
801

کالاسودا_این یک موضوع برد برد برای همه ی کاربران می باشد.

نسل بعدی اموجی ها نسل های جذابی خواهند بود و برای مثال می توانیم به اموجی دوستان صمیمی اشاره کنیم که تغییرات زیادی را شاهد خواهند شد.این خبر توسط یکی از شرکت های مرتبط در این زمینه منتشر شد که مسئول ساخت این اموجی می باشند.تعداد اموجی های جدید در سال ۲۰۱۹ حدود ۱۷۹ خواهد بود.

ساخت تعداد زیادی اموجی می تواند حسابی نظر کاربران را به خود جلب کند.البته متغیر بودن اموجی های دوستان صمیمی می تواند نکته مثبت آنها باشد برای اینکه انتخاب های زیادی برای کاربر وجود خواهد داشت.

سال بعد : نینجاها

بر اساس اخبار منتشر شده احتمالا پروژه بعدی این شرکت تولید اموجی برای افرادی است که با ناتوانایی هایی دست و پنجه نرم می کنند. قطعا اموجی نشان دهنده فرد لال و فردی که مشکلات حرکتی دارد را در اموجی های آینده مشاهده خواهیم کرد.این اموجی ها به صورت اختصاصی و از سوی شرکت اپل به بازار عرضه خواهد شد اما به هر حال لیست کُلی این اموجی در ماه سپتامبر تعیین خواهد شد.

این شرکت همچنین از موضوعات اموجی ها در سال ۲۰۲۰ پرده برداری کرده است.در اموجی های سال ۲۰۲۰ شاهد : یک نینجا ، یک کلاهخود نظامی ، یک ماموت ، یک پر ، یک عروسک ، یک چوب جادویی ، یک پیچ گوشتی خواهیم بود.البته کاندیداهای بسیاری در این زمینه وجود دارد.

توضیحات در مورد اموجی

ایموجی یا شکلک در واقع تصاویر مفهومی و صورتکهایی هستند که در پیامهای مجازی و تارنماهای جهانی استفاده می‌شود. ایموجی در واقع به معنای خط تصویری است. کلمه اموجی در زبان ژانی به معنای تصویرنگاشت است و از دو بخش (e) تصویر + (moji) شخصیت ساخته شده است. کد اسکریپت ایزو ۱۵۹۲۴ برای ایموجی Zsye است.

این شکلک‌ها متعلق به فرهنگ ژاپنی هستند مثلاً خم شدن (برای عذرخواهی). تاجر پوشش چهره ماسک صورت و گل سفید یا گروهی از شکلک‌هایی که نمایان کننده غذاهای معروف هستند مانند نودل کاری ژاپنی دنگو و سوشی.

اولین اموجی در سال ۱۹۹۸ یا ۱۹۹۹ را شیگه‌تاکا کوریتا ساخت، وی عضو تیم کاری ان‌تی‌تی دوکومو در پلاتفرم  i-modeاینترنت همراه بود. اولین مجموعه از ایموجی‌های ۱۷۲ ۱۲×۱۲ پیکسلی به صورت بخشی از ویژگی‌های پیام‌رسانی i-mode ساخته شد تا ارتباطات الکترونیکی را ساده کند و نقش ویژگی متمایز کننده آن از سایر خدمات مشابه را ایفا کند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها